Er zijn 2 resultaten gevonden
- 08 mar 2018 12:04
- Forum: Energie
- Onderwerp: kapotte energie meter
- Reacties: 13
- Weergaves: 1269
Re: kapotte energie meter
Allemaal bedankt voor de reacties,
naïef was ik achteraf zeker, maar daar is nu niets meer aan te doen.
Ik ga nog een keer in gesprek met Nuon en Stedin.
Groetjes, Coby
naïef was ik achteraf zeker, maar daar is nu niets meer aan te doen.
Ik ga nog een keer in gesprek met Nuon en Stedin.
Groetjes, Coby
- 07 mar 2018 15:27
- Forum: Energie
- Onderwerp: kapotte energie meter
- Reacties: 13
- Weergaves: 1269
kapotte energie meter
Met het instaleren van de slimme meter voor gas en stroom zijn we erachter gekomen dat onze vorige (analoge) meter niet in orde was.
In de jaren van 2011 t/m 2016 "gebruikte" we rond de 10.000 kwh per jaar.
Ik dacht dat dat normaal was omdat ik vanwege mijn longaandoening 's nachts zuurstof gebruik ...
In de jaren van 2011 t/m 2016 "gebruikte" we rond de 10.000 kwh per jaar.
Ik dacht dat dat normaal was omdat ik vanwege mijn longaandoening 's nachts zuurstof gebruik ...
