Er is 1 resultaat gevonden
- 16 jun 2018 19:21
- Forum: Energie
- Onderwerp: Collectieve inkoop zonnepanelen Vereniging Eigen Huis
- Reacties: 27
- Weergaves: 58568
Re: Collectieve inkoop zonnepanelen Vereniging Eigen Huis
Ook ik heb dezelfde ervaring met de "collectieve inkoop" geactiveerd? door de Vereniging Eigen Huis! zoals beschreven door Yarr op 12-6-18
Balen balen en waarschijnlijk fluiten naar de inleg van 100 euro!
Ben benieuwd wanneer ik wat hoor van deze en gene......van Solar NRG én VEH....
Balen balen en waarschijnlijk fluiten naar de inleg van 100 euro!
Ben benieuwd wanneer ik wat hoor van deze en gene......van Solar NRG én VEH....
