Er is 1 resultaat gevonden
- 14 dec 2021 02:50
- Forum: Energie
- Onderwerp: Gasverbruik enorm gestegen, hoe zit dit?
- Reacties: 13
- Weergaves: 11024
Gasverbruik enorm gestegen, hoe zit dit?
Beste,
Ik stel de vraag hier even aangezien ik zelf nogal een leek ben op dit gebied. Mijn gasverbruik in 2020 was : 1577 en voor 2021: 2275. Behalve deze enorme stijging zie ik ook dat mijn verbruik nagenoeg elke maand hetzelfde is. Zelfs in de warme maanden waar er geen verwarming wordt gebruikt ...
Ik stel de vraag hier even aangezien ik zelf nogal een leek ben op dit gebied. Mijn gasverbruik in 2020 was : 1577 en voor 2021: 2275. Behalve deze enorme stijging zie ik ook dat mijn verbruik nagenoeg elke maand hetzelfde is. Zelfs in de warme maanden waar er geen verwarming wordt gebruikt ...
