Er is 1 resultaat gevonden
- 11 nov 2022 12:31
- Forum: Energie
- Onderwerp: Hoe wordt energieverbruik in een warmt set van stadsverwarming gemeten
- Reacties: 3
- Weergaves: 3163
Hoe wordt energieverbruik in een warmt set van stadsverwarming gemeten
Mijn woning is voorzien van stadsverwarming. Ik heb 3 etages met op elke etage een aparte pomp. Elke pomp is aangesloten op een centrale aan- en afvoerleiding van en naar de warmtset.
Achter elke pomp zitten een aantal strengen. Zowel de aanvoer als de afvoer van elke pompset is voorzien van een ...
Achter elke pomp zitten een aantal strengen. Zowel de aanvoer als de afvoer van elke pompset is voorzien van een ...
