Er is 1 resultaat gevonden

door mdvos
15 okt 2004 12:47
Forum: Energie
Onderwerp: eindafrekening essent
Reacties: 97
Weergaves: 8852

2x hoger verbruik......

Ook wij kregen vandaag de eindafrekening. Volgens de eindafrekening hebben we afgelopen jaar 6784 kwh verbruikt. Het jaar ervoor was dat 3512 kwh. Dat laatste lijkt me een normaal verbruik voor 2 (werkende) volwassenen en een kleintje. Het afgelopen jaar is er ook weinig veranderd aan de ...