Er is 1 resultaat gevonden
- 15 okt 2004 12:47
- Forum: Energie
- Onderwerp: eindafrekening essent
- Reacties: 97
- Weergaves: 8844
2x hoger verbruik......
Ook wij kregen vandaag de eindafrekening. Volgens de eindafrekening hebben we afgelopen jaar 6784 kwh verbruikt. Het jaar ervoor was dat 3512 kwh. Dat laatste lijkt me een normaal verbruik voor 2 (werkende) volwassenen en een kleintje. Het afgelopen jaar is er ook weinig veranderd aan de ...
