Er is 1 resultaat gevonden
- 15 feb 2005 16:04
- Forum: Energie
- Onderwerp: jaarrekenig, kwijtschelding na bepaalde tijd?
- Reacties: 3
- Weergaves: 595
jaarrekenig, kwijtschelding na bepaalde tijd?
via via hoorde ik dat wanneer een energie bedrijf na een bepaalde tijd geen energie/jaarrekening stuurd. het bedrag kwijt gescholden kan worden. dit omdat een consument 'moet' weten waar hij/zij aan toe is.
aangezien ik nog nooit een rekening/voorschot heb ontvangen, terwijl ik al sinds 2002 ...
aangezien ik nog nooit een rekening/voorschot heb ontvangen, terwijl ik al sinds 2002 ...
