Er zijn 387 resultaten gevonden: windmolens
Gebruikte zoekopdracht: +windmolens
- 12 mei 2026 12:02
- Forum: Werkloos / Arbeidsongeschikt
- Onderwerp: Verkorten ww periode (Radar uitzending 11 mei 2026)
- Reacties: 43
- Weergaves: 6444
Re: Verkorten ww periode (Radar uitzending 11 mei 2026)
... IOAW worden afgebouwd, en oudere afgeschreven werknemers zijn de dupe. En dat allemaal om bakken geld vrij te maken voor linkse hobbies (migratie, klimaat, stikstof, windmolens, goedkoop hoger onderwijs in het engels voor buitenlandse studenten enz.). Het gewone volk heeft het nakijken. Het kan wél.
- 20 jan 2026 09:28
- Forum: Overig huis / tuin
- Onderwerp: Explosie in Utrecht
- Reacties: 31
- Weergaves: 8266
Re: Explosie in Utrecht
... krijgen we binnenkort een d66 minister president die ook expert energie en klimaat is. Dan is het gauw gedaan met gas en krijgen we overal fijne windmolens.
Gasloos maken van woningen kan lang niet overal voor een aanvaardbare prijs. Zoals als voorbeeld ouderen die met een zeer laag pensioentje ...
Gasloos maken van woningen kan lang niet overal voor een aanvaardbare prijs. Zoals als voorbeeld ouderen die met een zeer laag pensioentje ...
- 18 jan 2026 10:09
- Forum: Overig huis / tuin
- Onderwerp: Explosie in Utrecht
- Reacties: 31
- Weergaves: 8266
Re: Explosie in Utrecht
... krijgen we binnenkort een d66 minister president die ook expert energie en klimaat is. Dan is het gauw gedaan met gas en krijgen we overal fijne windmolens.
Gasloos maken van woningen kan lang niet overal voor een aanvaardbare prijs. Zoals als voorbeeld ouderen die met een zeer laag pensioentje ...
Gasloos maken van woningen kan lang niet overal voor een aanvaardbare prijs. Zoals als voorbeeld ouderen die met een zeer laag pensioentje ...
- 17 jan 2026 08:52
- Forum: Overig huis / tuin
- Onderwerp: Explosie in Utrecht
- Reacties: 31
- Weergaves: 8266
Re: Explosie in Utrecht
... krijgen we binnenkort een d66 minister president die ook expert energie en klimaat is. Dan is het gauw gedaan met gas en krijgen we overal fijne windmolens.
Gasloos maken van woningen kan lang niet overal voor een aanvaardbare prijs. Zoals als voorbeeld ouderen die met een zeer laag pensioentje ...
Gasloos maken van woningen kan lang niet overal voor een aanvaardbare prijs. Zoals als voorbeeld ouderen die met een zeer laag pensioentje ...
- 16 jan 2026 23:40
- Forum: Overig huis / tuin
- Onderwerp: Explosie in Utrecht
- Reacties: 31
- Weergaves: 8266
Re: Explosie in Utrecht
Je gaat het eindelijk snappen.J. Deltoer schreef: ↑16 jan 2026 23:17We hadden in Nederland ook al lang van het gas af moeten zijn. Gelukkig krijgen we binnenkort een d66 minister president die ook expert energie en klimaat is. Dan is het gauw gedaan met gas en krijgen we overal fijne windmolens.
- 16 jan 2026 23:17
- Forum: Overig huis / tuin
- Onderwerp: Explosie in Utrecht
- Reacties: 31
- Weergaves: 8266
Re: Explosie in Utrecht
We hadden in Nederland ook al lang van het gas af moeten zijn. Gelukkig krijgen we binnenkort een d66 minister president die ook expert energie en klimaat is. Dan is het gauw gedaan met gas en krijgen we overal fijne windmolens.
- 07 okt 2025 14:10
- Forum: Diversen
- Onderwerp: Energiemaatschappijen hebben geen terugleverkosten
- Reacties: 86
- Weergaves: 73548
Re: Energiemaatschappijen hebben geen terugleverkosten
... minder stroom op het net.
Ze produceren nu heel goedkope groene stroom en die valt dan weg, daardoor wordt stroom duurder.
Hun stroom gaat nu naar gebruikers dichtbij en die gebruikers moeten dan stroom van windmolens op de Noordzee krijgen. Zwaardere belasting van het net, dus hogere stroomprijzen.
Ze produceren nu heel goedkope groene stroom en die valt dan weg, daardoor wordt stroom duurder.
Hun stroom gaat nu naar gebruikers dichtbij en die gebruikers moeten dan stroom van windmolens op de Noordzee krijgen. Zwaardere belasting van het net, dus hogere stroomprijzen.
- 17 mar 2025 19:31
- Forum: Energie
- Onderwerp: Hoogte terugleverboete reëel?
- Reacties: 144
- Weergaves: 95821
Re: Hoogte terugleverboete reëel?
Er is geen verplichte energie inkoop bij de windmolens en paneelparken van institutionele beleggers. Die aanbieders komen een prijs overeen met het energie bedrijf of niet. Bevalt de prijs of de voorwaarden niet, dan neemt het energiebedrijf de stroom gewoon niet af.
Het probleem zijn de ...
Het probleem zijn de ...
- 17 mar 2025 18:20
- Forum: Energie
- Onderwerp: Hoogte terugleverboete reëel?
- Reacties: 144
- Weergaves: 95821
Re: Hoogte terugleverboete reëel?
... heeft. Dus zijn er hoge kosten aan verbonden aan de ongeplande lokale leveringen.
Die lokale leverancier is net zo betrouwbaar als de windmolens en paneelparken van institutionele leveranciers. Krijgen die ook boetes?
Er is geen verplichte energie inkoop bij de windmolens en paneelparken ...
Die lokale leverancier is net zo betrouwbaar als de windmolens en paneelparken van institutionele leveranciers. Krijgen die ook boetes?
Er is geen verplichte energie inkoop bij de windmolens en paneelparken ...
- 17 mar 2025 15:46
- Forum: Energie
- Onderwerp: Hoogte terugleverboete reëel?
- Reacties: 144
- Weergaves: 95821
Re: Hoogte terugleverboete reëel?
... heeft. Dus zijn er hoge kosten aan verbonden aan de ongeplande lokale leveringen.
Die lokale leverancier is net zo betrouwbaar als de windmolens en paneelparken van institutionele leveranciers. Krijgen die ook boetes?
Ik had het met de auditu duidelijk over de ferrarismeter. Maar goed ...
Die lokale leverancier is net zo betrouwbaar als de windmolens en paneelparken van institutionele leveranciers. Krijgen die ook boetes?
Ik had het met de auditu duidelijk over de ferrarismeter. Maar goed ...
- 17 mar 2025 12:04
- Forum: Energie
- Onderwerp: Hoogte terugleverboete reëel?
- Reacties: 144
- Weergaves: 95821
Re: Hoogte terugleverboete reëel?
... thuisopwekkers onevenredig bevoordeeld zijn?
Ik had bijna gezegd: we kunnen het systeem ook omdraaien en bij overtollig energie-aanbod de windmolens de andere kant op laten draaien, zodat er wind ontstaat op de Noordzee waarmee we kunnen ⛵ zeilen en surfen. Maar dan ontspoort de ...
Ik had bijna gezegd: we kunnen het systeem ook omdraaien en bij overtollig energie-aanbod de windmolens de andere kant op laten draaien, zodat er wind ontstaat op de Noordzee waarmee we kunnen ⛵ zeilen en surfen. Maar dan ontspoort de ...
- 12 mar 2025 17:59
- Forum: Energie
- Onderwerp: Hoogte terugleverboete reëel?
- Reacties: 144
- Weergaves: 95821
Re: Hoogte terugleverboete reëel?
... zijn tuin zetten. Want er is s'nachts ook wind. Ook een zinloze exercitie. Ruzie met de buren over geluidsoverlast en slagschaduw voorgeprogrammeerd. Nog afgezien van vergunningsplicht.
Voor particulier gebruik zijn er kleine modellen windmolens, die geen/weinig geluid maken en vergunningvrij zijn.
Voor particulier gebruik zijn er kleine modellen windmolens, die geen/weinig geluid maken en vergunningvrij zijn.
- 18 dec 2024 19:43
- Forum: Overig auto & vervoer
- Onderwerp: Buitenlandse busjes kunnen niet worden beboet
- Reacties: 18
- Weergaves: 8107
Re: Buitenlandse busjes kunnen niet worden beboet
... zoveel-wind-zonneenergie-als-rest-van-de
Probleem is dat die "groene energie" afhankelijk is van de weersomstandigheden. En zelfs dan is ze niet zo groen als er geroepen wordt vanwege het gebruik van olie in de windmolens en de recyclebaarheid van de materialen bij de windmolens en zonnepanelen.
Probleem is dat die "groene energie" afhankelijk is van de weersomstandigheden. En zelfs dan is ze niet zo groen als er geroepen wordt vanwege het gebruik van olie in de windmolens en de recyclebaarheid van de materialen bij de windmolens en zonnepanelen.
- 03 dec 2024 21:23
- Forum: Energie
- Onderwerp: Lekkage aan de blokverwarming is te tijdrovend.
- Reacties: 19
- Weergaves: 10600
Re: Lekkage aan de blokverwarming is te tijdrovend.
Lukt momenteel alleen met een dak vol zonnepanelen, een batterij en eventueel wat kleine windmolens op het dak. Maakt de investering duurder, maar met de prijzen die hiervoor zijn vermeld, wordt alleen de terugverdientijd langer.
Nadeel: niet alle inverter-airco's werken goed bij lage ...
Nadeel: niet alle inverter-airco's werken goed bij lage ...
- 16 okt 2024 08:42
- Forum: Diversen
- Onderwerp: Zonne velden belachelijk als mensen met panelen moeten betalen
- Reacties: 359
- Weergaves: 463199
Re: Zonne velden belachelijk als mensen met panelen moeten betalen
... Energieleveranciers kopen elektriciteit in op de energiemarkt en niet van hun klanten.
Op de energiemarkt is er elektriciteit van de windmolens op de Noordzee, van zonneparken, van energiecentrales, van kerncentrales en zelfs elektriciteit van het buitenland en een heel klein beetje van ...
Op de energiemarkt is er elektriciteit van de windmolens op de Noordzee, van zonneparken, van energiecentrales, van kerncentrales en zelfs elektriciteit van het buitenland en een heel klein beetje van ...
- 15 okt 2024 10:16
- Forum: Diversen
- Onderwerp: Zonne velden belachelijk als mensen met panelen moeten betalen
- Reacties: 359
- Weergaves: 463199
Re: Zonne velden belachelijk als mensen met panelen moeten betalen
... komt dus gewoon uit de lucht vallen? Of wordt die door kabouters daar bezorgd? Of door elfjes? :shock: :shock: :shock:
Elektriciteit komt van windmolens en van zonneparken en van centrales en ook van zonnepanelen bij burgers op dak.
Dat komt dan op de groothandelsmarkt en daar kopen ...
Elektriciteit komt van windmolens en van zonneparken en van centrales en ook van zonnepanelen bij burgers op dak.
Dat komt dan op de groothandelsmarkt en daar kopen ...
- 30 aug 2024 12:37
- Forum: Incasso
- Onderwerp: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland
- Reacties: 260
- Weergaves: 185909
Re: Auer witte Thiel incassobureau Duitsland
@Erthanax: de De vernuftige edelman uit La Mancha liet zich ook niet uit het hoofd praten dat de windmolens geen reuzen zijn.
Ik mag toch hopen dat u zich niet laat lenen om voor Sancho Panza te spelen.
Ik mag toch hopen dat u zich niet laat lenen om voor Sancho Panza te spelen.
- 27 aug 2024 16:56
- Forum: Diversen
- Onderwerp: Zonne velden belachelijk als mensen met panelen moeten betalen
- Reacties: 359
- Weergaves: 463199
Re: Zonne velden belachelijk als mensen met panelen moeten betalen
Als energieleveranciers al zonneparken of windmolens hebben, dan leveren ze stroom aan het net.
Waar het dan heen gaat is niet te achterhalen, maar dat dit naar hun klanten gaat is zeer onwaarschijnlijk.
Er lopen immers geen kabels tussen energieleveranciers en hun klanten.
Zo leveren ze nooit ...
- 27 aug 2024 16:35
- Forum: Diversen
- Onderwerp: Zonne velden belachelijk als mensen met panelen moeten betalen
- Reacties: 359
- Weergaves: 463199
Re: Zonne velden belachelijk als mensen met panelen moeten betalen
Als energieleveranciers al zonneparken of windmolens hebben, dan leveren ze stroom aan het net.
Waar het dan heen gaat is niet te achterhalen, maar dat dit naar hun klanten gaat is zeer onwaarschijnlijk.
Er lopen immers geen kabels tussen energieleveranciers en hun klanten.
Zo leveren ze nooit ...
- 27 aug 2024 16:17
- Forum: Diversen
- Onderwerp: Zonne velden belachelijk als mensen met panelen moeten betalen
- Reacties: 359
- Weergaves: 463199
Re: Zonne velden belachelijk als mensen met panelen moeten betalen
Als energieleveranciers al zonneparken of windmolens hebben, dan leveren ze stroom aan het net.
Waar het dan heen gaat is niet te achterhalen, maar dat dit naar hun klanten gaat is zeer onwaarschijnlijk.
Er lopen immers geen kabels tussen energieleveranciers en hun klanten.
Zo leveren ze nooit ...
