LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 16 februari 2005: begin van victorie ook inzake SprintPlan !

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
peewee

16 februari 2005: begin van victorie ook inzake SprintPlan !

Ongelezen bericht door peewee »

Voor de insiders: op 16 februari jl. heeft de Rechtbank Arnhem in een vonnis vastgesteld dat aandelenlease onder de WCK (=
Wet op het Consumentenkrediet) valt. Een zeer belangrijk vonnis voor de gedupeerden van Dexia, van Spaarbeleg (SprintPlan) en van Fortis/GroeiVermogen. Géén van deze drie aanbieders van aandelenleaseproducten beschikten over een vergunning. Zie het vonnis op www.rechtspraak.nl De rechtbank Arnhem heeft in haar vonnis een leaseproduct (de Winstverdriedubbelaar van Dexia) NIETIG verklaard.
Chapeau ook voor de juristen van Consument & Geldzaken die -een jaar of 5 terug- als eersten ontdekten dat aandelenlease onder de WCK valt en dit hebben gebruikt in de rechtszaak tegen Spaarbeleg (zie ook de site http://www.sprintplanclaim.nl

martin korporaal

Re: 16 februari 2005: begin van victorie ook inzake SprintPlan !

Ongelezen bericht door martin korporaal »

KUNT U MIJ DUIDELIJK GEVEN IN DE STAND VAN ZAKEN .MIJNZOON EN MIJN DOCHTERTJE HEBBEN IEDER EEN SPRINTPLAN REKENING TOT JUNI DIT JAAR WAT MOET IK DOEN OM NOG MIJN GELD WIL ZIEN??????????? :( :( :(

Gesloten