LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 23 november: deel 2

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
cornelia88

23 november: deel 2

Ongelezen bericht door cornelia88 »

Ik las dit vandaag op www.sprintplanclaim.nl

Vonnis brengt straks mogelijk (nog) geen eind aan rechtsstrijd

Tijdens de pleitziting die op 6 oktober jl. plaatsvond bij de Rechtbank Utrecht, heeft de advocaat van Aegon/Spaarbeleg aangekondigd dat Spaarbeleg zich niet zal neerleggen bij een veroordelend vonnis. Met andere woorden: Spaarbeleg zal in hoger beroep gaan bij het Gerechtshof. Door juristen van de Vereniging Consument & Geldzaken werd zo'n volgend hoger beroep reeds verwacht en dus is de (voor)aankondiging van Aegon's advocaat geen verrassing.

Voor de aangesloten gedupeerden betekent dat er nog wat meer geduld van hen wordt gevergd. Zij kunnen zich troosten met de spreekwoordelijke gedachte: "Wat in het vat zit, verzuurt niet !"

Betekent het nu dat Aegon voor zichzelf al onraad ruikt? :D

singsing

Re: 23 november: deel 2

Ongelezen bericht door singsing »

Maar wanneer wij flink stampij maken gaat AEGON misschien nadenken over wat het nu eigenlijk aan het doen is!

digimax

Ongelezen bericht door digimax »

laten we eens bij het begin beginnen; waar vind ik het verslag van de pleitziting van 6 oktober jl. te Utrecht. ??

cornelia88

Dat zal wel in het blad van V en G. komen denk ik? :D

digimax

Ongelezen bericht door digimax »

ja we hebben alle tijd ... :o staat deze pleitzitting niet op rechtspraak.nl (ik kan hem niet vinden namelijk) beetje vreemd gezien het een openbare zitting was!!

cornelia88

Volgens mij wordt dan alleen de uitspraak gepubliceerd?

Op www.platformaandelenlease.nl en dan in het nieuws, staan artikelen van 7 oktober. Hierin wordt eea verteld over de rechtszaak :)

Gesloten