LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aegon-mol ontmaskerd

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
Piet

Aegon-mol ontmaskerd

Ongelezen bericht door Piet »

Aegon-mol ontmaskerd

Van een onzer verslaggevers

De Telegraaf 4 mei 2005

AMSTERDAM, woensdag
Een 22-jarige medewerker van Aegon-dochter Spaarbeleg heeft zich maandenlang voorgedaan als gedupeerde klant op een kritisch discussieforum van de stichting ’Koersplan de weg kwijt’. Afgelopen weekend werd hij ontmaskerd, nadat op basis van de door hem gebruikte computer vastgesteld was dat hij vanuit het Aegon-concern deelnam aan het internetforum
.

Het was de deelnemers aan het discussieforum van ’Koersplan de weg kwijt’ al vaker opgevallen dat één van hen het wel erg vaak opnam voor het verzekeringsconcern Aegon. Dat viel op, aangezien het merendeel van de forumbezoekers de Haagse verzekeraar niet bepaald een warm hart toedraagt. In het bewuste forum wisselen klanten van Aegon sinds begin dit jaar hun ervaringen uit met het beleggingsproduct Koersplan. De rendementen van het product vallen hen zó tegen, dat de stichting namens vierduizend leden juridische acties tegen Aegon voorbereidt.
De bewuste deelnemer aan de internetdiscussie, actief onder de internetbijnaam ’Bastard’, meldde de klagers regelmatig dat ze de tegenvallende rendementen geheel aan zichzelf te danken hadden en dat Aegon geen enkele blaam trof. „Soms gebruikte hij daarbij ongepaste taal, zoals scheldwoorden”, zegt René Boosten, penningmeester van de stichting.
Aegon zit erg in zijn maag met de medewerker die het opnam voor het concern, laat directeur communicatie Jan Driessen weten. „Dit is totaal in strijd met onze interne regels. We hebben de bewuste medewerker, een uitzendkracht die op ons call center werkzaam is, daarom direct ter verantwoording geroepen. De kans is groot dat zijn contract bij ons niet voortgezet zal worden.”
Van dit laatste zegt stichting ’Koersplan de weg kwijt’ geschrokken te zijn. „Dat is een wel erg zware straf. Wij wilden gewoon dat hij ophield.”

© 1996-2005 Uitgeversmaatschappij De Telegraaf B.V., Amsterdam

Gast

Re: Aegon-mol ontmaskerd

Ongelezen bericht door Gast »

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Nog 5mnd, dan ben ik eindelijk van de maandbetalingen voor Sprintplan af. Dus dan kan ik weer eens op een broodnodige vakantie gaan, dat verwacht ik wel tenminste. Aegon gedraag je eens als een betrouwbare bank. Dan hoef ik ook niet nog eens een excuus voor die schofterige behandeling die je je aanmeet, door iedereen die ook maar een vraagje stelt,steeds van die geautomatiseerde briefjes te sturen

santygo

Ongelezen bericht door santygo »

De site van "koersplandewegkwijt" gaat over KOERSPLAN, even lezen voordat je de op de knop verzenden drukt lijkt me wel zo verstandig.
Koersplan heeft helemaal niks met lease te maken.

karel-1

Ongelezen bericht door karel-1 »

Geplaatst op 13 Mei 2005 11:11 door woest

--------------------------------------------------------------------------------

Goed zo, Kor en Pewi! Als iedereen dat doet, kunnen we ons blijven richten op ons gezamenlijke doel. (Weg met die 'Bastards')

Ik zal wat dat betreft ook mijn leven beteren.

Groetjes,
Woest

Naar boven

aert0001

Geplaatst op 13 Mei 2005 13:51 door aert0001

--------------------------------------------------------------------------------

mag ik dit van harte toejuichen!

Ton
meneer Aert heeft de aliassen van woest ontdekt !!

Gesloten