Hier de rendementen over 1999, deze rendementen zijn gerealiseerd
door de meest gerenomeerde beleggingsinstellingen / index, op de
jaaroverzichten van AEGON SPRINTPLAN is hier weinig tot niets van
terug te vinden, een schande en het klop absoluut niet!!
1999 AEX-Jaarrendement 24,71%
1999 CBS algemeen rendement 27,00%
1999 DOW JONES 25,22%
1999 S&P 500 Jaarrendement 19,53%
AEGON SPRINTPLAN?? Kijk maar eens na, een schande en oplichterij!!
STRIJDT MEE TEGEN AEGON!!
AEGON, GEEF MIJN GELD TERUG!!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] [b]Rendementen 1999, SPRINTPLAN kent deze niet!![/b]
Re: [b]Rendementen 1999, SPRINTPLAN kent deze niet!![/b]
In mijn stijdlust en elan maak ik wel eens een schrijffoutje, vinden wij
gedupeerden niet erg he?
gedupeerden niet erg he?
Hallo sing sing,
De enige strijd die ik afwachtend tegen die honden van dat sprintplan kan strijden is dat ik mij heb aangesloten bij vereniging Consument en Geldzaken.
Ik hoop dat de rechter in ons voordeel beslist al heb ik daar weinig vertrouwen in.
wat denk jij van die rechtsprocedures? Denk je dat Spaarbeleg het onderspit zal delven?
En zoniet wat kunnen we dan nog doen?
bbclay
De enige strijd die ik afwachtend tegen die honden van dat sprintplan kan strijden is dat ik mij heb aangesloten bij vereniging Consument en Geldzaken.
Ik hoop dat de rechter in ons voordeel beslist al heb ik daar weinig vertrouwen in.
wat denk jij van die rechtsprocedures? Denk je dat Spaarbeleg het onderspit zal delven?
En zoniet wat kunnen we dan nog doen?
bbclay
Terug van weggeweest gaan we er weer met vol vertrouwen de strijd aan
met de gewetenloze oplichters, eerst voor bbclay nog eens de definitie
van een strijder:
"Hij of zij die begint waar anderen stoppen", net als met Dexia hebben we ook hier te maken met personen die het beu zijn nog langer te wachten of die het allemaal niet meer emotioneel aankunnen, zij zijn degenen die afhaken en de oplichters kracht geven weer door te gaan met arrogante antwoorden en leugens, dit terwijl men voor het hekje
best sterk staat, het is de inborst van de mens maar niet die van mij!
Wij zijn immers 5 volle jaren opgelicht door AEGON, uit niets blijkt dat er
eerlijk is gehandeld, uit alles blijkt dat wij op een schandalige manier zijn besodemieterd door AEGON.
Het is zowiezo goed aangesloten te zijn bij een C&R (o,a,) maar het geeft ook voldoening echte strijd te voeren tegen de dieven, wat je kan doen is heel veel maar je moet niets beschadigen!
Wat heel goed werkt is NEGATIVITEIT, ANTIRECLAME AEGON, dit is funest
voor al hele grote clubs arroganten geworden en ook dat gaat hier gebeuren, denk dan aan abri's / borden / supermarkten enz. enz.
Wanneer iedereen dat doet is dan hangen er in Nederland 200.000
kreten als "AEGON, IK WIL MIJN GELD TERUG"!!
met de gewetenloze oplichters, eerst voor bbclay nog eens de definitie
van een strijder:
"Hij of zij die begint waar anderen stoppen", net als met Dexia hebben we ook hier te maken met personen die het beu zijn nog langer te wachten of die het allemaal niet meer emotioneel aankunnen, zij zijn degenen die afhaken en de oplichters kracht geven weer door te gaan met arrogante antwoorden en leugens, dit terwijl men voor het hekje
best sterk staat, het is de inborst van de mens maar niet die van mij!
Wij zijn immers 5 volle jaren opgelicht door AEGON, uit niets blijkt dat er
eerlijk is gehandeld, uit alles blijkt dat wij op een schandalige manier zijn besodemieterd door AEGON.
Het is zowiezo goed aangesloten te zijn bij een C&R (o,a,) maar het geeft ook voldoening echte strijd te voeren tegen de dieven, wat je kan doen is heel veel maar je moet niets beschadigen!
Wat heel goed werkt is NEGATIVITEIT, ANTIRECLAME AEGON, dit is funest
voor al hele grote clubs arroganten geworden en ook dat gaat hier gebeuren, denk dan aan abri's / borden / supermarkten enz. enz.
Wanneer iedereen dat doet is dan hangen er in Nederland 200.000
kreten als "AEGON, IK WIL MIJN GELD TERUG"!!