LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] beleggen in wijn

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
Gast

beleggen in wijn

Ongelezen bericht door Gast »

geacht forum
ik heb een aanbod vanBordeaux Advisory postbus 59267
1040kg Amsterdam .
er word mij een rendement aan geboden van 30procent
het gaat over wijn inkopen en verkopen
kunt u mij vertellen of deze firma betrouwbaar is ?

vriendelijke groeten
kees den toom

p.s. hoop dat u een antwoord heeft en mij snel wilt antwoorden [/b]

spirit

Re: beleggen in wijn

Ongelezen bericht door spirit »

Kees, wat denk je zelf?
Spaarbeleg beloofde ook dit soort rendementen.
Je weet hoe dit is geeindigd.

Gast

Kees, ik kan je garanderen dat dit een betrouwbare firma is. Wel wil ik je erop wijzen dat 30% erg optimistisch is. Ik beleg sinds enige jaren in wijn bij Bordeaux Advisory en het rendement ligt meestal rond de 20%.

Gast

Spaarbeleg.
Ik ben in april 1996 mee gegonnen met 4 polissen voor mijn kinderen a hfl. 100,- per persoon per maand.
Het advies van de verzekeringsdviseur was toen; een looptijd van 30 jaar nemen. Na 30 jaar krijgt het kind een belastingvrije som van ongeveer hlf. 300.000,- Het gene wat ik ook heb gedaan. Mijn oudste kind was toen al 14 jaar oud. Dus 14 + 30 = 45 jaar. Wat een advies. Wat kun je dan doen met het vrij komend geld als je 45 jaar. Je heb niets van kunnen studeren of trouwen.

In januari 2003 had ik meer dan genoeg van Spaarbegelg en zijn gebakken lucht. Het enige wat ik eigenlijk weet is dat ik en daarmee mijn kinderen na 30 jaar rijk zijn, maar verder niets, omdat ik bij vragen, keer op keer geconfronteerd word met;
Spaarbeleg, Spaar advies, Spaarkas en Spaarbeurs.

Ik wist eigenlijk niet bij wie ik verzekerd ben en bij wie mijn geld terecht komt.

Ik hen dan gestopt met de premie storting en gevraagd of ik mijn inleg terug te krijgen.

Dat kon maar aanzienlijk minder dan wat ik heb ingelegd. Ik zou ongeveer € 3.500,- per kind krijgen.

Piet

Ongelezen bericht door Piet »

Deze topic hoort niet thuis in dit forum, maar toch wil ik even reageren.
Kees, ik kan je garanderen dat dit een betrouwbare firma is. Wel wil ik je erop wijzen dat 30% erg optimistisch is. Ik beleg sinds enige jaren in wijn bij Bordeaux Advisory en het rendement ligt meestal rond de 20%.
De gedupeerden van van deze firma denken hier duidelijk anders over.
Inmiddels is er een stichting opgericht, de Stichting Bordeaux Beleggers Belangen

Hier de link naar de website: http://www.bobel.nl

Groeten,
Piet

Piet

Ongelezen bericht door Piet »

Ontvangen info van de Vermogensmonitor:
De Autoriteit Financiële Markten (AFM) waarschuwt beleggers niet in te gaan op aanbiedingen van beleggingsobjecten door Bordeaux Advisory B.V.
De AFM is van oordeel dat Bordeaux Advisory B.V. in Nederland beleggingsobjecten aanbiedt en heeft aangeboden zonder dat zij daartoe beschikt over een vergunning dan wel onder een vrijstelling valt. De AFM heeft van consumenten klachten ontvangen dat zij door Bordeaux Advisory B.V. telefonisch zijn benaderd.
Het aanbieden van beleggingsobjecten in Nederland zonder dat een instelling beschikt over een vergunning dan wel onder een vrijstelling valt, is een overtreding van artikel 2:55 Wet op het financieel toezicht. De AFM heeft het redelijk vermoeden dat Bordeaux Advisory B.V. de Wet op het financieel toezicht overtreedt en de Wet financiële dienstverlening (oud) heeft overtreden omdat zij zonder vergunning, vrijstelling of ontheffing beleggingsobjecten aanbiedt en heeft aangeboden.
Nogmaals, deze topic hoort niet thuis in dit forum.
Misschien kan de internet redactie deze topic in het juiste forum plaatsen.

Groeten,
Piet

jdek

Ongelezen bericht door jdek »

Er is een reclame van de Rabobank:

In wijn moet je niet beleggen, maar opdrinken.

Lijkt me veelzeggend genoeg.

mankon

Ongelezen bericht door mankon »

En nu opwijnen! (hoort nl. niet thuis op een "sprintplan" forum).

john taylor

Ongelezen bericht door john taylor »

Meer informatie over de oplichters van Bordeaux Advisory :

http://borad.110mb.com

Gesloten