Ik probeer al een aantal dagen informatie op te vragen omtrent de huidige stand van zaken, maar mijn emails gericht naar info@sprintplanclaim.nl komen terug met een "undeliverable" waarschuwing: berichten worden dus niet bezorgd
dit geeft mij ongemakkelijk gevoel....
Mijn vraag: zijn er meer mensen die deze kwestie ervaren? (inzake de onbereikbaarheid van het email adres van sprintplanclaim.nl)
(overigens: mailen naar info@fcgeldzaken.nl (het contact adres van de Vereniging Consument & Geldzaken), krijg ik dezelfde foutmelding)
hi, ik heb ook vandaag een email verstuurd en krijg het inderdaad gelijk terug.
Ik ben net op de site geweest van fc consument maar vind geen nieuwe informatie. Ik heb begrepen dat na de hoge raad , fc consument en aegon eruit moet komen met een goed overleg.
wie kan nog meer vertellen of we ooit nog eens iets uitbetaald krijgen.
Op de homepage van sprintplanclaim.nl staat aangegeven dat er technische problemen zijn met de emailserver van de website. Alsook het verzoek om emails te richten aan het algemene emailadres: consument.geldzaken@wxs.nl
@Petra501
Bij een rechtsstrijd is het normaliter de rechter die bepaalt of de schadeveroorzaker aansprakelijk is en schade dient uit te keren. Ook mogelijk (maar weinig aannemelijk) is dat Aegon uit eigen beweging de Sprintplan-gedupeerden gaat schadeloosstellen. Tenslotte is nog mogelijk dat de procederende partijen (Vc&G en Aegon) alsnog ''schikken''. Het lijkt mij dat, in het laatste geval, VC&G zo'n schikking wel eerst aan de achterban van Sprintplan-gedupeerden zal moeten voorleggen !