Ik ben lid van Stg. Gesp en van Consument&Geldzaken.
Beide instanties hebben geadviseerd een aangetekende brief naar Spaarbeleg te sturen. Biede conceptbrieven zijn duidelijk verschillend.
Als 1e heb ik de brief met het Consument&Geldzaken concept verzonden. Hierop kreeg ik een schrijven van Spaarbeleg terug. Mijn verbazing was groot toen ik las dat ik een reactie kreeg gebaseerd op een brief volgens het Stg. Gesp concept. Blijkbaar heeft men bij Spaarbeleg per ongeluk de verkeerde standaard brief naar mij verstuurd. Dit toont maar weer eens aan hoe gefundeerd aandacht er door Spaarbeleg geschonken wordt aan de klachten van de klant.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Brief spaarbeleg
Re: Brief spaarbeleg
Het is niet te geloven. Bel ik met Gesp krijg ik een nauwelijks Nederlands verstaande en sprekende, boerende en herkauwende geit aan de telefoon.
Waar gaat het heen met dat k-bedrijf
Waar gaat het heen met dat k-bedrijf
Re: Brief spaarbeleg
Bij Spaarbeleg weten ze niet meer wat ze doen, sturen zonder nadenken zomaar wat weg. Lekker zooitje !!