Mijn sprintplan loopt volgend jaar 2005 in mei af.
Wij gaan er zeker vanuit dat wij al dat geld kwijt zijn en dat terwijl wij elke maand een inleggeld betalen en dat de kans groot is dat wij de restschuld moeten betalen terwijl dat niet zo hoort.De inleg is tussentijds al verlaagd maar houdt straks wel restschuld aan over.Want AEGON heeft mij geld geleend ( fl.37.500 ) en dit geld is belegd.
En aanvullend sprintplan heb ik afgewezen.
Overigens dit staat niet geregistreerd bij BKR.
Wie weet of heeft er ervaring mee met deze situatie.
Wat moet ik doen???
Helpp!!
Hartelijk dank voor uw getoonde interesse en reactie.
Met vriendelijke groet
Studex
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Contract afloop 2005
Contract afloop 2005
Laatst gewijzigd door studex op 12 jul 2004 17:58, 4 keer totaal gewijzigd.
Re: Contract afloop 2005
Studex,
Als je de inleg niet hebt verlaagd, hoef je geen restschuld te betalen.
Als je de inleg niet hebt verlaagd, hoef je geen restschuld te betalen.
Studex,
Het SprintPlan contract kan nooit tot 2010 lopen. De looptijd is 5 jaar. Tenzij je natuurlijk zo dom ben geweest om naast je oorspronkelijke SprintPlan ook nog een aanvullend SprintPlan of te sluiten.
Het SprintPlan contract kan nooit tot 2010 lopen. De looptijd is 5 jaar. Tenzij je natuurlijk zo dom ben geweest om naast je oorspronkelijke SprintPlan ook nog een aanvullend SprintPlan of te sluiten.
Aardig om die links naar de Consumentenbond te plaatsen. Maar wat doet de Consumentenbond eigenlijk voor de gedupeerden van het SprintPlan? Juist........., helemaal niets. Ze laat de hete kolen uit het vuur slepen door de Vereniging Consument & Geldzaken. Net als bij Dexia. Ook daar kwam de Consumentenbond pas in actie nadat eerst anderen zicht sterk hadden gemaakt voor de gedupeerden.
Voor informatie over de lopende rechtsprocedure en aanmelding zie
http://www.sprintplanclaim.nl
Voor informatie over de lopende rechtsprocedure en aanmelding zie
http://www.sprintplanclaim.nl