LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dexia en Sprintplan; een reactie!
Dexia en Sprintplan; een reactie!
Schikkingsbod Dexia zaak geen lichtend voorbeeld voor SprintPlanclaim
Het schikkingsaanbod dat vandaag is gepresenteerd als oplossing in het geschil tussen gedupeerden van Dexia aandelenlease, kan niet als opmaat gelden voor een soortgelijke oplossing in de zaak Spaarbeleg/SprintPlan. Dit is de mening van de Vereniging Consument & Geldzaken. Het schikkingsvoorstel in de Dexia zaak gaat alleen over een gehele of gedeeltelijke kwijtschelding van een ontstane restschuld. De rechtsprocedure tegen Spaarbeleg gaat feitelijk niet over een restschuld maar over de door SprintPlan-deelnemers verloren gegane maandbetalingen aan het SprintPlan. Verder is de Vereniging Consument & Geldzaken ook niet van plan om de kansrijke rechtsprocedure in de huidige fase stil te leggen. Wij hebben, voordat de rechtsprocedure eind 2003 van start ging, tot drie maal toe gepoogd om met Spaarbeleg tot een vergelijk buiten de rechter om te komen. Door de weigerachtige opstelling van Spaarbeleg mislukte dit. Consument & Geldzaken wil nu eerst het spoedig te verwachten vonnis afwachten van de Rechtbank Utrecht
Het schikkingsaanbod dat vandaag is gepresenteerd als oplossing in het geschil tussen gedupeerden van Dexia aandelenlease, kan niet als opmaat gelden voor een soortgelijke oplossing in de zaak Spaarbeleg/SprintPlan. Dit is de mening van de Vereniging Consument & Geldzaken. Het schikkingsvoorstel in de Dexia zaak gaat alleen over een gehele of gedeeltelijke kwijtschelding van een ontstane restschuld. De rechtsprocedure tegen Spaarbeleg gaat feitelijk niet over een restschuld maar over de door SprintPlan-deelnemers verloren gegane maandbetalingen aan het SprintPlan. Verder is de Vereniging Consument & Geldzaken ook niet van plan om de kansrijke rechtsprocedure in de huidige fase stil te leggen. Wij hebben, voordat de rechtsprocedure eind 2003 van start ging, tot drie maal toe gepoogd om met Spaarbeleg tot een vergelijk buiten de rechter om te komen. Door de weigerachtige opstelling van Spaarbeleg mislukte dit. Consument & Geldzaken wil nu eerst het spoedig te verwachten vonnis afwachten van de Rechtbank Utrecht
Re: Dexia en Sprintplan; een reactie!
Het is inderdaad niet te hopen dat er namens de verzamelde slachtoffers een vergelijkbaar **** overeenkomst als goed resultaat wordt gepropageerd.
Die Dexia deelnemers schieten er nog steeds voor wie weet hoeveel €€€€€€ per persoon in.
Het enige dat voor mij acceptabel is in de Sprintplanclaim is alle inleg terug. Er kan dan onderhandeld worden over de rente die daar nog bovenop komt.
Die Dexia deelnemers schieten er nog steeds voor wie weet hoeveel €€€€€€ per persoon in.
Het enige dat voor mij acceptabel is in de Sprintplanclaim is alle inleg terug. Er kan dan onderhandeld worden over de rente die daar nog bovenop komt.
NEE TEGEN SCHIKKINGEN!
Heeft AEGON dit verdiend? Met al hun smerige lage streken die mij werkelijk nachten wakker heeft gehouden, plannen naar de bliksem hebben geholpen en weet ik veel wat nog meer!
WIJ GAAN WINNEN, NIETS SCHIKKEN, TERUGBETALEN A-L-L-E-S!!
AEGON, SCHEVE SCHAATS VAN NEDERLAND, GEEF MIJN GELD TERUG!!
Heeft AEGON dit verdiend? Met al hun smerige lage streken die mij werkelijk nachten wakker heeft gehouden, plannen naar de bliksem hebben geholpen en weet ik veel wat nog meer!
WIJ GAAN WINNEN, NIETS SCHIKKEN, TERUGBETALEN A-L-L-E-S!!
AEGON, SCHEVE SCHAATS VAN NEDERLAND, GEEF MIJN GELD TERUG!!
Natuurlijk zullen er personen zijn die opgelucht zijn maar weten gewoon
niet goed wat er door DEXIA gewonnen is, ZEG NEE TEGEN SCHIKKINGEN!
DEXIA WAS OP GEEN ENKELE MANIER BEREID MENSEN MET ZEER GROTE
PROBLEMEN TE HELPEN, WAAROM WIJ WEL DAN!
ZEG NEE TEGEN DEXIA, TERUGBETALEN, ALLES!!
niet goed wat er door DEXIA gewonnen is, ZEG NEE TEGEN SCHIKKINGEN!
DEXIA WAS OP GEEN ENKELE MANIER BEREID MENSEN MET ZEER GROTE
PROBLEMEN TE HELPEN, WAAROM WIJ WEL DAN!
ZEG NEE TEGEN DEXIA, TERUGBETALEN, ALLES!!
Uiteindelijk draait alles om de reputatieschade van het Nederlandse
Bankwezen, kijk, je gaat op een wolk zitten en ziet de gedupeerden als
lastige vliegen en mept ze met een pennestreek ten gunste van de
repuatie van het Nederlandse Bankwezen van tafel!
Laten wij dit echt gebeuren? Dacht het niet! Dat er over het algemeen
matig wordt gereageerd is wel om het feit dat gedupeerden maar eens
moeten uitrekenen hoeveel zij eigenlijk verliezen!
Wie kan hier zich in verenigen? Hoeveel ellende hebben die gasten nu
eigenlijk veroorzaakt, dat heeft ook een bedrag!
Laat je niet gek maken, bereken en zie dat je alsnog het schip ingaat!
AEGON, IK STOP PAS ALS IK ALLES TERUG HEB, ALLES!!
Bankwezen, kijk, je gaat op een wolk zitten en ziet de gedupeerden als
lastige vliegen en mept ze met een pennestreek ten gunste van de
repuatie van het Nederlandse Bankwezen van tafel!
Laten wij dit echt gebeuren? Dacht het niet! Dat er over het algemeen
matig wordt gereageerd is wel om het feit dat gedupeerden maar eens
moeten uitrekenen hoeveel zij eigenlijk verliezen!
Wie kan hier zich in verenigen? Hoeveel ellende hebben die gasten nu
eigenlijk veroorzaakt, dat heeft ook een bedrag!
Laat je niet gek maken, bereken en zie dat je alsnog het schip ingaat!
AEGON, IK STOP PAS ALS IK ALLES TERUG HEB, ALLES!!
Hoe kan er nou iemand tevreden zijn met zo'n akkoord?
Al dat geld weg dat ingelegd is en dan ook nog een deel van de restschuld moeten dragen? BELACHELIJK.
Wie weet er het rekeningnummer van Duisenberg.
Kan ik daar alle termijnen die ik nog moet betalen op mijn sprintplan van af laten schrijven! Ik moet nog 10 maanden dokken voor dat ik de subsidie kan stoppen.
Al dat geld weg dat ingelegd is en dan ook nog een deel van de restschuld moeten dragen? BELACHELIJK.
Wie weet er het rekeningnummer van Duisenberg.
Kan ik daar alle termijnen die ik nog moet betalen op mijn sprintplan van af laten schrijven! Ik moet nog 10 maanden dokken voor dat ik de subsidie kan stoppen.
Ik moet nog een jaartje met mijn Sprintplan en ik hoop toch echt dat ik heel mijn inleg terug krijg. De rente over die 5 jaar ben ik nog wel bereid op te geven maar mijn inleg moet ik toch wel terug hebben anders krijg ik een gigantisch probleem.
een lachertje ,wanneer zijn de paketten gekocht? juist in 2001,2002,2003, en waren de koersen heel laag!!! ze lachen zich kapot met zijn allen heeft de regering een belang?? iemand in het bestuur??? we hebben nooit de aankoop koersen gezien!!! en nooit tussen tijds een overzicht gehad,dit is een smerige zaak, wie gaat hier wat van zeggen?? de aankoop maakt alles duidelijk ze slapen toch niet aan en verkoop van aandelen lang leven de banken ,maar over derug van vele nederlanders
ZEG NEE EN STRIJDT MEE!
GEEN SCHIKKING, TERUGBETELEN ALLES, WIJ ZULLEN WINNEN!
AEGON GEEF MIJN GELD TERUG
INLEG + RENTE + RENTE OVER RENTE A-L-L-E-S!!!!
GEEN SCHIKKING, TERUGBETELEN ALLES, WIJ ZULLEN WINNEN!
AEGON GEEF MIJN GELD TERUG
INLEG + RENTE + RENTE OVER RENTE A-L-L-E-S!!!!
Als Aegon niet de maandelijkse inleg van het Sprintplan terugbetaald, dan gaan er verschrikkelijke dingen gebeuren voor Spaarbeleg!!!! Het zal dan oorlog worden!!!
Laten we ons verzamelen op de demonstratie en gaan voor de strijd
die gaat losbarsten!
AEGON, GEEF MIJN GELD TERUG!!
die gaat losbarsten!
AEGON, GEEF MIJN GELD TERUG!!