Sinds kort ben ik er ook achter gekomen dat ik niet veel moet verwachten van mijn zogenaamde gespaarde geld. Mij is ook verteld dat ik na 5 jaar minimaal het geinvesteerde geld zou terug krijgen. Helaas is hier niks van waar.
Mijn vraag is nu moet de ik de resterende maanden doorbetalen of zal ik per direct de automatische incasso stopzetten. En mijn maandelijkse bedrag ergens anders aan uitgeven.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Doorgaan met betalen
Re: Doorgaan met betalen
Zie de pagina "veelgestelde vragen" op de site http://www.sprintplanclaim.nl
Zolang de rechter in de rechtzaak van Consument & Geldzaken tegen Spaarbeleg geen vonnis heeft gewezen over de nietigheid, kan Spaarbeleg doen alsof er niets aan de hand is en de Algemene Voorwaarden van het SprintPlan toepassen. Lees die dus eerst eens door op de consequenties. Als je achterstallig raakt met je maandbetalingen (dit zijn rentebetalingen) dan kan Spaarbeleg de overeenkomst liquideren, daarbij kan een restschuld ontstaan. De participaties Aegon Garantiefonds worden dan tussentijds verkocht: die restschuld ontstaat wanneer de verkoopwaarde onder de euro.4,54 per participaties ligt.
Zolang de rechter in de rechtzaak van Consument & Geldzaken tegen Spaarbeleg geen vonnis heeft gewezen over de nietigheid, kan Spaarbeleg doen alsof er niets aan de hand is en de Algemene Voorwaarden van het SprintPlan toepassen. Lees die dus eerst eens door op de consequenties. Als je achterstallig raakt met je maandbetalingen (dit zijn rentebetalingen) dan kan Spaarbeleg de overeenkomst liquideren, daarbij kan een restschuld ontstaan. De participaties Aegon Garantiefonds worden dan tussentijds verkocht: die restschuld ontstaat wanneer de verkoopwaarde onder de euro.4,54 per participaties ligt.