LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Enig zicht op einddatum???

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
Mark1981
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 dec 2006 12:49

Enig zicht op einddatum???

Ongelezen bericht door Mark1981 »

Hoi allemaal,

Heeft iemand enig zicht op de datum waarop we mogelijk wat geld kunnen zien op onze rekening? Ik weet dat de rechtsgang hier in Nederland absurd lang duurt, maar zo lang ...... !?!?!?!
Ik ben al een hele tijd aangesloten bij Vereniging Consument & Geldzaken en hoop echt dat we nog iets terug kunnen zien van onze centen.
Door omstandigheden zit ik op dit moment zeer krap bij kas. Ik kon het geld dus wel goed gebruiken. Zou er in een keer mijn schul dbij de IB-Groep mee af kunnen betalen. Met 25 euro per maand zoals ik dat nu doe gaat dat niet echt snel. Is al bijna de rente die de IBG rekent. Maar ja, daar doen we ook niets aan.

Ik hoop voor iedereen dat het snel en met een goed eindresultaat mag zijn afgelopen.
Bos kan de staatssteun beter aan de gedupeerden geven. Want als Aegon moet betalen, zullen wel niet veel mensen onder jullie het geld nog bij Aegon onder brengen, toch? Van mij zullen ze in ieder geval geen cent meer zien.

Mark

peewee
Berichten: 2195
Lid geworden op: 15 mar 2004 12:00

Re: Enig zicht op einddatum???

Ongelezen bericht door peewee »

Mark1981,
Zolang er geen definitief vonnis is waarin klip-en-klaar is bepaald wat de rechtsinbreuken door Aegon waren en wat daarvan de consequenties zijn, zal Aegon de hakken in de grond blijven houden.
Aegon gaat tegen ieder vonnis in hoger beroep en daarna in cassatie. Dat betreft zowel de collectieve rechtszaken die tegen Aegon zijn aangespannen als de individuele zaken. Er lopen momenteel al vele honderden rechtszaken in hoger beroep bij het Gerechtshof in Arnhem en bij het Gerechtshof in Amsterdam. In al die zaken is Aegon eerder door de Rechtbank (geding in eerste aanleg) veroordeeld, maar Aegon is daar dus tegen in hoger beroep gegaan. De miljoenen kostende rechtszaken worden afgewenteld op de alle andere klanten van Aegon, die daar alleen geen weet van hebben.

bia
Berichten: 166
Lid geworden op: 21 dec 2005 10:28

Re: Enig zicht op einddatum???

Ongelezen bericht door bia »

Peewee

Er zal toch wel een grens zijn tot hier en niet verder met beroep op beroep, zoja werkt dit niet bepaalt motiveerdend voor alle gedupeerden maar averechts de een na de ander zal hoogstwaarschijnlijk afhaken ?

Corrigeer me als ik er naast zit.

sandermans
Berichten: 48
Lid geworden op: 06 jul 2008 19:28

Re: Enig zicht op einddatum???

Ongelezen bericht door sandermans »

Er zal wel een uitspraak komen maar ik reken nergens meer op.
Niet dat ik opgeef, en zal altijd die bank ZWART blijven maken...
Maar met de huidge situatie heb ik het gevoel dat ze er mee weg gaan komen..

http://www.z24.nl/bedrijven/finance/art ... lecomments

Ik had laast een hypotheek gesprek en ze kwamen met AEGON aan... NEE DAT NOOIT... zelfs als ze voordeliger zijn in eerste instantie.
LEUGENAARS

peewee
Berichten: 2195
Lid geworden op: 15 mar 2004 12:00

Re: Enig zicht op einddatum???

Ongelezen bericht door peewee »

Bia,
Er is inderdaad geen sprake van eindeloos in beroep kunnen gaan.
Drie instanties, namelijk

1) Geding in eerste aanleg bij de Rechtbank
2) Hoger Beroep bij het Gerechtshof
3) Cassatie bij de Hoge Raad.

Daarna ligt er een definitief vonnis.

bia
Berichten: 166
Lid geworden op: 21 dec 2005 10:28

Re: Enig zicht op einddatum???

Ongelezen bericht door bia »

Vriendelijk bedankt Peewee

Consumentt
Berichten: 754
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: Enig zicht op einddatum???

Ongelezen bericht door Consumentt »

Zag net dat ik me al meer dan 5 jaar geleden heb aangemeld bij Sprintplanclaim.
Toch wel bij de beesten af dat een rechtzaak zo lang moet duren, zo lang gerekt kan worden.

bia
Berichten: 166
Lid geworden op: 21 dec 2005 10:28

Re: Enig zicht op einddatum???

Ongelezen bericht door bia »

Wij wachten al vanaf 30 November 2005 en vragen AEGON niet meer om netjes het gespaarde bedrag somma f150,-/€68.00 5 jaar lang gespaard over te maken op ons banknummer wat bij hen bekent is, maar eisen het per direct mijn man was in begin 2000 getroffen door een herseninfarct en daardoor niet 100% helder toen hij in dat zelfde jaar op 01.12.2000 het SprintPlan Overeenkomst tekende


Groetjes


PS: Natuurlijk wens ik van Harte dat alle gedupeerden ook hun gespaard geld terug krijgen.(per direct)


Na zeggen is Aegon eerlijk over het sparen van je vakantie geld, wees dan ook eerlijk Aegon en betaal netjes al deze gedupeerden terug verdorie wij hebben 5 jaar lang netjes gespaard en betaald door het ondertekenen van de machtiging.

Gesloten