LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] ervaringen sprintplan
ervaringen sprintplan
Ik heb ook een sprintplan lopen dat in begin 2005 afloopt. Ik wil graag weten of de kans groot is dat je moet bijbetalen. Wat zijn de ervaringen tot nu toe met aflopende sprintplannen. Als ik de kleine lettertjes lees heb ik het idee dat ik straks een hoop moet bijbetalen. Volgende week komt er een adviseur langs en ik wil graag goed voorbereid zijn op het gesprek. Deze adviseur heeft mij 4 jaar geleden ook overgehaald om een sprintplan af te sluiten. Waar haal ik duidelijke informatie vandaan hoe het precies inelkaar zit en waarmee ik hem om de oren kan slaan. Wie kan me helpen!
Re: ervaringen sprintplan
Als je garantiewaarde 100% is dan hoef je in ieder geval niets meer bij te betalen. Dit kun je vinden op je certificaat of het is online te vinden bij spaarbeleg (wel eerst even aanmelden).
Via de telefoon kun je ook je garantiewaarde opvragen, maar ik zet er mijn vraagtekens bij. Als je een garantiewaarde van 90% hebt, mag je hopen dat je een klik hebt behaald waarbij de garantiewaarde verhoogd is naar 100%, anders kun je na aflopen van je plan ook nog wat bijbetalen.
succes.
Via de telefoon kun je ook je garantiewaarde opvragen, maar ik zet er mijn vraagtekens bij. Als je een garantiewaarde van 90% hebt, mag je hopen dat je een klik hebt behaald waarbij de garantiewaarde verhoogd is naar 100%, anders kun je na aflopen van je plan ook nog wat bijbetalen.
succes.
Re: ervaringen sprintplan
Ik leef met je mee.
Mijn sprintplan loopt ook in 2005 af en ik heb de stoute schoenen aangetrokken en heb met ze gebeld.
Zoals het er nu voor staat, moet ik 900 euro bijbetalen!!!
Waar is het geld van de afgelopen jaren gebleven??
Geen leuke meevaller dus in 2005.
Misshien heb jij meer geluk.
Mijn sprintplan loopt ook in 2005 af en ik heb de stoute schoenen aangetrokken en heb met ze gebeld.
Zoals het er nu voor staat, moet ik 900 euro bijbetalen!!!
Waar is het geld van de afgelopen jaren gebleven??
Geen leuke meevaller dus in 2005.
Misshien heb jij meer geluk.