Ik ben benieuwd of de uitspraak van Dexia, over het niet tekenen van de partner, ook van toepassing is op Sprintplan?
En zo ja, welke stappen kan ik ondernemen om mijn Sprintplan nietig verklaard te krijgen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geldt de uitspraak van Dexia ook voor Sprintplan?
Re: Geldt de uitspraak van Dexia ook voor Sprintplan?
Ik heb dit vanmiddag nagevraagd bij de afdeling juridische ledenservice van de Vereniging Consument & Geldzaken. Volgens hen is de uitspraak in de bedoelde rechtszaak Stichting Egaalease tegen Dexia niet van belang voor SprintPlan-gedupeerden. Bij een SprintPlan is er geen sprake van huurkoop of koop op afbetaling van aandelen. Vandaar. Er zijn overigens, volgens dezelfde jurist die ik sprak, voldoende rechtsinbreuken tegen Spaarbeleg in stelling gebracht om deze zaak te winnen.
Re: Geldt de uitspraak van Dexia ook voor Sprintplan?
peewee: zolang er rechters zijn die in het voordeel van Dexia beslissen (bijvoorbeeld over de misleidende reclame), dan is mijn hoop op het ontvangen van wat voor schade vergoeding dan ook nog erg klein. Pas als alle rechters unaniem zijn en oordelen tegen Dexia dan wordt het een ander verhaal.
De tijd is ook zeer in het nadeel van alle gedupeerden.
Tussenpersonen failliet
Dexia weg uit Nederland
etc
Hoe langer het duurt hoe minder kans op geld bij winnen van procedure. En mijn pessimisme over winnen heb ik hierboven al geschreven.
De tijd is ook zeer in het nadeel van alle gedupeerden.
Tussenpersonen failliet
Dexia weg uit Nederland
etc
Hoe langer het duurt hoe minder kans op geld bij winnen van procedure. En mijn pessimisme over winnen heb ik hierboven al geschreven.