Zijn er parallellen tussen Sprintplan en Dexia zaak die hoop geven dat het in de Sprintplan zaak ook rechtvaardig afloopt
Het siert Dexia in ieder geval dat ze zich neerleggen bij de uitspraak. Ben benieuwd of Aegon ook zoveel fatsoen heeft.
Verwerpelijk vind ik wel dat Dexia weer over schade spreekt. Als ik bij iemand € 100 uit zijn portemonnee steel en ik moet het terugbetalen, dan heb ik toch geen € 100 schade
Jammer is wel dat de reden voor veroordeling (huurkoop zonder handtekening van beide partners) niet de echte reden is waarvoor ze veroordeeld zouden moeten worden nl misleiding
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoge raad in Dexia zaak: hoop voor Sprintplan slachtoffers?
-
Re: Hoge raad in Dexia zaak: hoop voor Sprintplan slachtoffers?
Ik denk het wel voor wat de spiritgangers betreft heb ik begrepen dat de rechtbank het voornemen heeft het hoger beroep in Mei te laten voorkomen...., en ja met je eens niet die handtekeningen maar MISLEIDING daar zijn we me gepakt!!!
Re: Hoge raad in Dexia zaak: hoop voor Sprintplan slachtoffers?
Consumentt,
Er zijn GEEN paralellen tussen de recente uitspraak van de Hoge Raad in de Dexia zaak en de Sprintplan-rechtszaak. Zie ook het antwoord op VRAAG 9 pagina VEELGESTELDE VRAGEN op www.sprintplanclaim.
De uitspraak van de Hoge Raad geldt alleen voor huurkoop aandelenleasecontracten.
Er zijn GEEN paralellen tussen de recente uitspraak van de Hoge Raad in de Dexia zaak en de Sprintplan-rechtszaak. Zie ook het antwoord op VRAAG 9 pagina VEELGESTELDE VRAGEN op www.sprintplanclaim.
De uitspraak van de Hoge Raad geldt alleen voor huurkoop aandelenleasecontracten.