LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] inschrijvingsformulier

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
mick

inschrijvingsformulier

Ongelezen bericht door mick »

hallo,
ik probeer het nog maals, heeft niemand een copie van het inschrijvingsformulier dat je getekend moest terugsturen naar spaarbeleg voor deelname aan het sprintplan, (2000) omdat ik geen idee meer heb wat er in stond.
je kan je persoonlijke gegevens gewoon onleesbaar maken mij gaat het om wat er in stond
mvg

anti-aegon

Re: inschrijvingsformulier

Ongelezen bericht door anti-aegon »

:twisted: ook ik ben opgelicht door aegon sprintplan, heb het acuut stop laten zetten na alle negativiteit in de media, zij probeerden mij een restschuld op te leggen, maar daar trap ik niet in, doorgaan met aegon houdt in: aan het eind van de rit krijg je niets, stoppen houdt in: je houdt je geld in je eigen zak i.p.v. die zakkenvullers, op onderstaande link kun je de folder downloaden, als je de folder goed bekijkt zie je dat daar niet gerept wordt over lenen door die oplichters. Zij hebben er 600 miljoen mee verdiend, in mei komt er een landelijke demonstratie tegen aegon heb ik op een andere website gelezen. Het aegonplein veranderen in oplichtersplein zou een ludieke actie kunnen zijn. koersplandewegkwijt.nl (een ander misleidend aegon product) heeft in korte tijd al 1300 gedupeerde leden, is een stichting geworden om tegen aegon te gaan procederen. Sprintplanclaim.nl (consument en sparen) is ook met collectief procederen bezig.
Om kans te maken tegen deze malafiditeiten om je geld terug te vorderen via de rechter is het belangrijk dat je je aansluit bij een van de anti-aegon stichtingen
Aegon maakt nu reclame met een meesterplan.. gij zijt gewaarschuwd!! hoort zegt het voort: sparen oké... bij aegon.. :?: :?: .? NEE!!!! :!: :?: :twisted: :evil:
http://www.platformaandelenlease.nl/Bro ... ntplan.htm

Gesloten