LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Laat Spaarbeleg(Aegon) weten wat u van Sprintplan vindt!!
Re: Laat Spaarbeleg(Aegon) weten wat u van Sprintplan vindt!!
Waarom steeds de reactie UP?????????
Wat betekend dit en wat heeft het voor zin behalve het onoverzichtelijk maken van discussies.
Wat betekend dit en wat heeft het voor zin behalve het onoverzichtelijk maken van discussies.
een koude douche of liever iets anders !!
Toshi vindt dat "up" moet "go"..........
hallo een personelijke reactie naar spaarbeleg om samen naar een oplossing te zoeken om de gedupeerde mensen/gezinnen tegemoet te komen niet achteruit kijken maar voorruit want uiteindelijk verliest u meer dan die 100000 mensen die een sprintplan hebben afgesloten.
reactie binnen 2 dagen als volgt
u neemt deel aan sprintplan om in 5 jaar een mooi rendement te halen. we kunnen ons voorstellen dat u net als wij, teleurgesteld bent in de daling van de beurs en dus ook in de huidige resultaten van het sprintplan
wij zien geen aanleiding om vande contractuele voorwaarden af te wijken .we zullen niet tegemoet komen aan de door u geformuleerde eis
wij vertrouwen erop u voldoende geinformeerd te hebben voor vragen etc
ik laat het er niet bij zitten en zal hun nog enkele voorstellen doen.
reactie binnen 2 dagen als volgt
u neemt deel aan sprintplan om in 5 jaar een mooi rendement te halen. we kunnen ons voorstellen dat u net als wij, teleurgesteld bent in de daling van de beurs en dus ook in de huidige resultaten van het sprintplan
wij zien geen aanleiding om vande contractuele voorwaarden af te wijken .we zullen niet tegemoet komen aan de door u geformuleerde eis
wij vertrouwen erop u voldoende geinformeerd te hebben voor vragen etc
ik laat het er niet bij zitten en zal hun nog enkele voorstellen doen.
Johan,
Spaarbeleg maakt ook dankbaar gebruik van de tussenpersonen die om de provisie op te strijken, de mensen om de tuin leiden en als je dan Spaarbeleg aanspreekt zijn ze niet meer verantwoordelijk.
Zij hebben keurig de algemene voorwaarden opgestuurd welkomspakket heet dat, ook al zo'n uitdrukking om je te paaien,
om je het gevoel te geven, dat zit wel goed.
Nou we weten ondertussen wel beter.
Spaarbeleg maakt ook dankbaar gebruik van de tussenpersonen die om de provisie op te strijken, de mensen om de tuin leiden en als je dan Spaarbeleg aanspreekt zijn ze niet meer verantwoordelijk.
Zij hebben keurig de algemene voorwaarden opgestuurd welkomspakket heet dat, ook al zo'n uitdrukking om je te paaien,
om je het gevoel te geven, dat zit wel goed.
Nou we weten ondertussen wel beter.
sprintplan is puur volksverlakkerij, oplichting en dient door alle mogelijke instanties aangepakt te worden en aan de schandpaal genageld. Mooie verhalen maar hoe het echt in elkaar stak hebben ze nooit gezegd, evenmin gedegen gewaarschuwd voor de risico's
Ik ben het er mee eens, Sprintplan verdient een zeer koude douche.
Volgens mij is het niet zo erg als bij Legio lease omdat je (in mijn geval) een garantiewaarde hebt, maar het werd allemaal veel mooier voorgesteld dan de werkelijkheid is.
Zoals het er nu uitziet hoef ik niet bij te betalen maar ben ik wel mijn totale inleg van vijf jaar kwijt!!!
Volgens mij is het niet zo erg als bij Legio lease omdat je (in mijn geval) een garantiewaarde hebt, maar het werd allemaal veel mooier voorgesteld dan de werkelijkheid is.
Zoals het er nu uitziet hoef ik niet bij te betalen maar ben ik wel mijn totale inleg van vijf jaar kwijt!!!
Ik ben zo enorm teleurgesteld in spaarbeleg!! Je denkt er goed aan te doen om als jongere te sparen bij een bekend bedrijf zoals Aegon. Je spaart 100,- gulden per maaand. Op het moment dat naar 5 jaar jou sprintplan eindigd en jij geld op je rekening verwacht, blijkt dat je helemaal geen rooie rotcent krijgt! NIETS!! En dan verteld zo'n telefoonsnol dat je blij moet zijn dat je spaarbeleg geen geld verschuldigd bent!! Ik was zo kwaad en verdrietig. Sinds vandaag ben ik aangesloten bij GeSp en hoop dat zij iets voor mij kunnen beteken. Ik ben BOOS en EIS mijn maandelijkse inleg TERUG!!!
Ilse
Ilse
Hoe zit het met die garantiewaarde? Is er al iemand die geld terug heeft gekregen. Op mijn overeenkomst staat een garantiewaarde van 13.500 gulden. Kan ik daar nu wat mee?
ilse
ilse