LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] noteer 23 november alvast in uw agenda!
Re: noteer 23 november alvast in uw agenda!
Nou, AEGON garandeerde anders 9 a 10%, ik heb me nog ingehouden,
het sommetje is een voorbeeld dat we bedrogen uitkomen bij een schikking van 2/3 van de inleg! Niets meer, niets minder!
het sommetje is een voorbeeld dat we bedrogen uitkomen bij een schikking van 2/3 van de inleg! Niets meer, niets minder!
wordt spannend, wie gaat ook zijn schoen (of laars) zetten. nog een paar nachtjes slapen
singsing,
pas op dat je jezelf niet al te rijk rekend. Kijk eens op
http://www.svens.dds.nl/wr/wr-index.htm?&wr.
of http://www.lorijn.nl/load.htm?ondern/diverse/wet.htm
Maar je hebt gelijk, het beste is om te gaan voor je volledige inleg + wettelijke rente vanaf moment van betalen. Dat is ook waar je naar mijn gevoel recht op hebt. Aegon heeft de boel belzerd, alleen al de naaam SPAARbeleg. De meeste klanten wisten wel wat sparen was maar beleg erachter zij de meeste niets omdat men niets van belegen wist, laat staan daarin geinteresseerd was. Bovendien waren de folders misleidend en werkte Aegon zonder vergunning.
Dus inleg met rente terug
Op naar een fijne 23e.......
Gr Hans A
pas op dat je jezelf niet al te rijk rekend. Kijk eens op
http://www.svens.dds.nl/wr/wr-index.htm?&wr.
of http://www.lorijn.nl/load.htm?ondern/diverse/wet.htm
Maar je hebt gelijk, het beste is om te gaan voor je volledige inleg + wettelijke rente vanaf moment van betalen. Dat is ook waar je naar mijn gevoel recht op hebt. Aegon heeft de boel belzerd, alleen al de naaam SPAARbeleg. De meeste klanten wisten wel wat sparen was maar beleg erachter zij de meeste niets omdat men niets van belegen wist, laat staan daarin geinteresseerd was. Bovendien waren de folders misleidend en werkte Aegon zonder vergunning.
Dus inleg met rente terug
Op naar een fijne 23e.......
Gr Hans A
Ik heb er ook nog even op bovenstaande links gekeken, en je zit met je 6% inderdaad zo gek nog niet.
het is 22e van de 11e; Het grote aegon gedupeerden pakjes avond
Diegene die op pakjesavond het hardst zingt, krijgt altijd van Sint een extra cadeautje. blijf lekker warm binnen en ga je gezellig met je familie voor de open haard zitten. En dan... zo hard mogelijk zingen!!!
Hoor de wind waait door de bomen
Hoor de wind waait door de bomen.
Hier in huis zelfs waait de wind.
Zou de goede Sint nog komen,
nu hij 't weer zo lelijk vindt.
Nu hij 't weer zo lelijk vindt.
Ja, hij rijdt in donk're nachten
op zijn paardje, oh zo snel.
Als hij wist hoe zeer wij wachten,
ja gewis, dan kwam hij wel.
Ja gewis, dan kwam hij wel!
Mocht je de muziek niet meer weten
http://www.5december.nl/frame_zingen/hoor_de_wind.html
Voor alle duidelijkheid, ik reken nergens op, de dieven en oplichters van AEGON gaan toch in hoger beroep, maakt allemaal niets uit, uiteindelijk moeten ze toch over de brug komen!
En rijk reken ik me al helemaal niet, nee hoor, we moeten wel doorgaan met strijden voor de beslissende slag die hierna zal volgen!
En rijk reken ik me al helemaal niet, nee hoor, we moeten wel doorgaan met strijden voor de beslissende slag die hierna zal volgen!
Mensen.
Het volgende las ik op het forum van DFT.nl.
De uitspraak is verschoven naar 4 januari 2006. Dit heeft vandaag de rechtbank in Utrecht verklaard.
Redactie DFT
Ik heb het verder nog nergens gelezen, maar het lijkt erop dat we weer kunnen gaan wachten.
mvg
twaddle
Het volgende las ik op het forum van DFT.nl.
De uitspraak is verschoven naar 4 januari 2006. Dit heeft vandaag de rechtbank in Utrecht verklaard.
Redactie DFT
Ik heb het verder nog nergens gelezen, maar het lijkt erop dat we weer kunnen gaan wachten.
mvg
twaddle
weet iemand ook de reden waarom het uitgesteld is ??
Uitspraken worden - normaliter - aangehouden vanwege complexiteit van de zaak of bijvb. tekort aan rechters.
Het wordt dus nog langer wachten helaas!
Het wordt dus nog langer wachten helaas!
Toch is er tijd genoeg geweest, het wordt eens tijd dat wij wat krachten gaan bundelen, ik word het een beetje zat, dat uitstel op uitstel!!
Toch is er tijd genoeg geweest, het wordt eens tijd dat wij wat krachten gaan bundelen, ik word het een beetje zat, dat uitstel op uitstel!!
En waar blijft de berichtgeving op CONSUMENT & GELDZAKEN????
Rechters gaan daar echt niet harder door lopen, ben ik bang.
We zullen echt moeten afwachten.
Een uitspraak zal natuurlijk het nodige stof doen opwaaien, uitgaande van een positieve uitspraak voor alle gedupeerden!
Ik heb vandaag ook meerdere keren gekeken op de site van Consument & Geldzaken, maar helemaal niets.....
We zullen echt moeten afwachten.
Een uitspraak zal natuurlijk het nodige stof doen opwaaien, uitgaande van een positieve uitspraak voor alle gedupeerden!
Ik heb vandaag ook meerdere keren gekeken op de site van Consument & Geldzaken, maar helemaal niets.....