LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] onjuiste voorlichting spaarbeleg
onjuiste voorlichting spaarbeleg
Ook ik ben in 1993 getrapt in de prachtige voorspiegelingen van aegon spaarbeleg(koersplan) Zelfs tot 2003 hielden zij die mij nog steeds voor. An het eind van de 20 jaar zou ik toch minimaal zo'n 19000 minimaal overhouden. Naar aanleiding van de tegenvallende berichten omtrent koersplan heb ik besloten hen te mailen. Ik kreeg een uitgebreide mail terug, die vnl ging over tegenvallende koersen en hun prmie voor het overlijden. Ik mailde hen dat ik ook de hausse in de beurs met koersplan heb meegemaakt. Dat blijkt echtyer niet uit de resultaten die ze mij nu voorhouden aan het eind van de 20 jaar. Als het gunstig is houd ik zo'n 9000 euro over; minder dan de helft van wat ze mij altijd voorhielden. Ben nu van plan naar de ombudsman te gaan. Volgens mij is de verstrekte info in het verleden nog zwaarder fout dan die van Dexia.
Re: onjuiste voorlichting spaarbeleg
OOk wij zijn verkeerd ingelicht door spaarbeleg, wij hebben in 7 jaar tijd een verlies van 25%, dit ligt volgens de nieuwe adviseur aan bepaalde factoren nml. de kosten die je de eerste 5 jaar betaald aan spaarbeleg(is een aantal procenten van je maandelijkse inleg) en de overlijdenrisico verzekering (die kost je ook een aantal procenten van je maandelijkse inleg) DIT is ons allebei NIET verteld toen wij gestart zijn met koersplan. En wij snappen ook niet waarom wij een overlijdensrisicoverzekering hebben , want wij leggen toch geld in en lenen toch geen geld, dus risico??????????????
Hieraan doet spaarbeleg niets, je kan overstappen naar een ander plan(waar je ook weer kosten voor moet betalen) of stoppen en dan het verlies te accepteren
LEVE SPAARBELEG wij hadden het geld beter op de bank kunnen zetten dan hadden we nog wat winst gehad!!!!!!!!!!
Hieraan doet spaarbeleg niets, je kan overstappen naar een ander plan(waar je ook weer kosten voor moet betalen) of stoppen en dan het verlies te accepteren
LEVE SPAARBELEG wij hadden het geld beter op de bank kunnen zetten dan hadden we nog wat winst gehad!!!!!!!!!!
Re: onjuiste voorlichting spaarbeleg
Laat je voor €75 registreren als belanghebbende bij de stichting Koersplandewegkwijt en je doet mee in een collectieve rechtszaak die zeker gewonnen wordt.
Je kunt er alles over lezen op www.Koersplandewegkwijt.nl
Je kunt er alles over lezen op www.Koersplandewegkwijt.nl