Hoi Sing-Sing
IK heb ook gereageerd op een eerdere mail. Maar ik sta graag even bovenaan dus hierbij mail ik deze inhoud nogmaals.
Sing-Sing veel lof over je strijdbaarheid. Was iedereen maar zo. Je hebt gelijk over de onbekendheid van de AEGON beerput. Er zijn ook volgens mij te weinig gedupeerden op de hoogte van de forums, stichtingen etc.
Kijk maar eens naar de hoeveelheid berichten die er op dit forum zijn bij LEGIOLEASE..........dat zijn er 97.762. Ja, ja bijna 1 ton.
Bij Spaarbeleg zijn dat er MAAR 2421..echt waar het aantal is véél te laag.
WE MOETEN MEER DE MEDIA IN......RADAR BESTEED WEER EENS WAT ZENDTIJD AAN DIT VOORTSCHRIJNENDE ONDERWERP.
Het volgende kunnen we ook doen.
Als ik s' morgens in de trein stap lees ik de METRO en SPITS. Het zijn krantjes die in de trein blijven liggen en de hele dag door reizigers worden gelezen. En, ja door heel Nederland.
Mocht JIJ dit lezen en ook een treinreiziger zijn koop dat een opvallende kleur stift en schrijf iedere dag weer in de METRO en SPITS op de voorpagina..........................................................................
......................AEGON, GEEF MIJN GELD TERUG.................................
Laat de krant gewoon netjes achter in de trein. De trein zorgt wel voor verspreiding. Succes verzekerd.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Schrijf het van je af.........
Re: Schrijf het van je af.........
Zorg er altijd voor dat Aegon zeer negatief in het nieuws komt. Telkens weer en telkens weer! Heel Nederland weet op den duur wel dat je niet in zee moet gaan met Aegon en daar je geld niet moet onderbrengen omdat het oplichters zijn!
De toekomst ziet er voor Aegon zeer slecht uit!!!!
De toekomst ziet er voor Aegon zeer slecht uit!!!!
Op de site http://www.sprintplanclaim.nl op de pagina "Nieuws van VCG" staat een oproep aan aangesloten gedupeerden om mee te helpen ook andere, nog onwetende, SprintPlan-gedupeerden te informeren over de lopende rechtprocedure tegen Spaarbeleg. Vooral de oproep om informatie te plaatsen op zoiets als een prikbord in de supermarkt of op het werk lijkt mij veel gedupeerden te kunnen bereiken en is dus uiterst nuttig. Het aloude spreekwoord: hoort, zegt het voort is dus nog steeds van pas !
ZEER GOED PLAN!
In abri's / borden / in supermarkten het maakt niet uit!
Haal het taboe-sfeertje weg, wij zijn slachtoffer, de daders lachen ons
uit maar niet lang meer, doe mee!
Iedereen moet het tegen zijn kinderen vertellen, die generatie zal dan
zowiezo nooit meer iets met AEGON te maken willen hebben!
AEGON, o, o, o , o wat zijn jullie ongelofelijk dom aan het doen!
TEGEN VOLKSWOEDE IS NIETS BESTAND, SNAP DAT NU EENS!
In abri's / borden / in supermarkten het maakt niet uit!
Haal het taboe-sfeertje weg, wij zijn slachtoffer, de daders lachen ons
uit maar niet lang meer, doe mee!
Iedereen moet het tegen zijn kinderen vertellen, die generatie zal dan
zowiezo nooit meer iets met AEGON te maken willen hebben!
AEGON, o, o, o , o wat zijn jullie ongelofelijk dom aan het doen!
TEGEN VOLKSWOEDE IS NIETS BESTAND, SNAP DAT NU EENS!