op de site van koersplandewegkwijt concept protestbrief aangetroffen waar gevraagd wordt aan aegon/spaarbelg alsnog op grond van diverse argumenten overeenkomst ongedaan te maken. ik heb de brief klaar liggen om te verzenden naar aegon. Wie kan mij adviseren om de brief a priori te verzenden naar aegon? De rechtspraak van a.s. januari afwachten of op eigen titel zaak aanhangig maken?
Roe
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] spaarbeleg aegon
Re: spaarbeleg aegon
Een civielrechtelijk rechtszaak is niet iets wat zich op een bepaalde dag afspeelt. Het gaat hier om een rechtsPROCEDURE die doorlopen wordt. Volgens mij is die rechtszaak van KoersPlandewegkwijt in de tweede helft van 2005 gestart. Zo'n rechtPROCEDURE duurt gemiddeld anderhalf tot twee jaar. Vermoedelijk vinden er in januari a.s. de (slot)pleidooien plaats, maar dat betekent nog niet gelijk dat er een vonnis ligt. Dat kan daarna soms nog maanden duren.
Ik zou de brief maar alvast verzenden, dat kan nooit kwaad.
Ik zou de brief maar alvast verzenden, dat kan nooit kwaad.
dank je wel peewee. ik zag zojuist tv tros radar, waar diverse mensen de dupe zijn van verkeerde of niet gegeven voorlichting door aegon betr. beleggings verzekering. Ik ben geschrokken moet ik zeggen. kan het zover gaan in een beschaafd land als nederland, waar duizenden mensen door verz. worden opgelicht. hoe is het mogelijk als ik iemand oplicht hoe dan ook ga ik de bak in. waar blijft de overheid die prat gaat op bescherming van haar onderdanen? gelukkig was er een tweedekamer lid die de zaak aanhangig gaat maken in de regering. waarom wordt de direktie van aegon niet achter slot en grendel gezet in afwachting van een eerlijke procedure? er is bewijs genoeg van misleiding.
ik overweeg peewee om de brief te verzenden. ik zal het forum dat t.z.t.laten weten.
ik overweeg peewee om de brief te verzenden. ik zal het forum dat t.z.t.laten weten.
-
We hebben geleerd dat individueel vechten tegen verzekeraars weinig tot geen doel heeft.
Op advies van onze advocaten hebben we de inschrijving voor belanghebbenden (Koersplan) helaas tijdelijk moeten sluiten, e.e.a. in verband met de komende zitting voor de rechtbank te Utrecht.
Na de uitspraak (waarschijnlijk hoger beroep) zullen we met onze advocaten overleggen of de inschrijving weer opengesteld kan worden.
Blijf onze site www.koersplandewegkwijt.nl regelmatig bezoeken voor meer informatie.
Op advies van onze advocaten hebben we de inschrijving voor belanghebbenden (Koersplan) helaas tijdelijk moeten sluiten, e.e.a. in verband met de komende zitting voor de rechtbank te Utrecht.
Na de uitspraak (waarschijnlijk hoger beroep) zullen we met onze advocaten overleggen of de inschrijving weer opengesteld kan worden.
Blijf onze site www.koersplandewegkwijt.nl regelmatig bezoeken voor meer informatie.
-
Na het tussenvonnis d.d. 6 juni 2007, uitgesproken door de Rechtbank Utrecht, is aanmelden bij Stichting Koersplandewegkwijt weer mogelijk om deel te nemen in de lopende procedure.
Zie hiervoor:
http://www.koersplandewegkwijt.nl/modul ... egistratie
Dit geldt alleen voor Koersplan-overeenkomsten, dus geen sprintplan, bonusplan, vermogensplan, toekomstplan enz.
Zie hiervoor:
http://www.koersplandewegkwijt.nl/modul ... egistratie
Dit geldt alleen voor Koersplan-overeenkomsten, dus geen sprintplan, bonusplan, vermogensplan, toekomstplan enz.
Heb je een sprintplan afgesloten bij Aegon/Spaarbeleg, kijk dan op: www.sprintplanclaim.nl