LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Spaarbeleg en uitspraak ombudsman?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
jdek

Spaarbeleg en uitspraak ombudsman?

Ongelezen bericht door jdek »

In hoeverre is het advies van de ombudsman op spaarbeleg van toepassing?

Mijn spaarbeleg is december 2007 uitgekeert. Beetje weinig t.o.z. van de voorspiegelde resultaten.

Heb ik nu recht op een extra vergoeding naar de uitspraak van de Ombudsman, en moet ik daar zelf nog actie voor ondernemen?

Wie het weet mag mij antwoorden Bij Voorbaat Dank.

santygo

Re: Spaarbeleg en uitspraak ombudsman?

Ongelezen bericht door santygo »

Mijn spaarbeleg is december 2007 uitgekeert
Wat is een Spaarbeleg?

peewee

Ongelezen bericht door peewee »

ACTIE ondernemen, dat wil zeggen uit de luie stoel komen, je aansluiten bij een belangenbehartiger, moet je altijd doen.

Juist door niets te doen, behalve navelstaren, vielen eerder circa 200.000 Dexia gedupeerden buiten de boot.

santygo

Ongelezen bericht door santygo »

Nederlanders zijn niet op gang te krijgen.

6 miljoen polissen, nog geen 180.000 mensen hebben zich aangesloten bij de belangenbehartigers zoals Woekerpolis, Verliespolis of Koersplandewegkwijt.

Dat is minder als 3%.

Zelfs met een zesspan voor de kar blijft iedereen in de ligstoel voor de tv hangen in de veronderstelling dat echte resultaten automatisch voor iedereen gelden....... :oops:

Wetten worden in Den Haag gemaakt, procedures worden gewonnen door diegenen die de dagvaarding hebben uitgebracht.

De procedure die Stg. Koersplandewegkwijt voert tegen Aegon inzake het product Koersplan loopt al sinds oktober 2005 (!!) en staat kort voor de uitspraak.

oudshoorn

Ongelezen bericht door oudshoorn »

Er is eindelijk wat nieuws op de website van Stichting Gesp. Ik kan daar niet meer inloggen. Het gaat allemaal heel lang duren. Ergens halverwege 2009 of nog later.

Wiens uitspraak komt eerst Stichting Gesp, Stichting Spirit of
SprintplanClaim. Ik ben bij alle 3 aangesloten. Ik ga ervan uit dat wij 2 jaar moeten wachten.
Ik wil niets anders dan mijn 6000 gulden gespaarde geld terug.

Groetjes

Gesloten