LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] spaarbeleg

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
madon

spaarbeleg

Ongelezen bericht door madon »

Reds negen jaar betaal ik 113,45 (250 gulden) per maand aan spaarbeleg en sinds kort weet ik dat er vreselijk veel kosten af gaan.
Naar aanleiding van de uitzending heden avond is bij mij het idee opgekomen om de krachten der gedupeerden te bundelen, ieder en bedrag te laten storten (klein deel van het verlies wat terug moet komen) en top advocaten aan het werk zetten, desnoods Amerikaanse.
Goed idee? Kan misschien via radar lopen?

peewee

Re: spaarbeleg

Ongelezen bericht door peewee »

Madon,
Pas wakker uit je winterslaap ?

Er is in de jaren 1998/1999 al de eerste KoersPlan-affaire geweest. Haalde destijds alle kranten, radio en televisie. Herhaaldelijk zelfs. Sinds medio 2005 loopt er al een rechtszaak tegen Spaarbeleg over het Koersplan. Die rechtszaak wordt voor enkele duizenden aangesloten KoersPlan-slachtoffers gevoerd door de Stichting KoersPlan de Weg kwijt. Zie www.koersplandewegkwijt.nl

Of die stichting dat professioneel en met een topadvocaat aanpakt, kan ik niet beoordelen.

koersplandewegkwijt.nl

Re: spaarbeleg

Ongelezen bericht door koersplandewegkwijt.nl »

Of die stichting dat professioneel en met een topadvocaat aanpakt, kan ik niet beoordelen.

Op 14 oktober 2005 heeft de deurwaarder de dagvaarding bezorgd bij Spaarbeleg/Aegon. Deze dagvaarding is uitgebracht namens alle belanghebbenden, die geregistreerd zijn bij de stichting Koersplan de weg kwijt. Sinds begin juni 2005 hebben de advocaten Prof. Dr. Erik Lutjens en Mr. Anne-Marie Roth-Verweij (verbonden aan Van Mens & Wisselink Advocaten te Amsterdam) in samenwerking met financieel adviseur Kapé Breukelaar (Capital Consult & Coaching te Amsterdam) en het stichtingsbestuur, hard gewerkt om deze dagvaarding zo zorgvuldig mogelijk samen te stellen.

Zie verder onze site:

www.koersplandewegkwijt.nl

en beoordeel dan naar eigen inzicht of het professioneel wordt aangepakt of niet.

Gesloten