Beste mensen!!
Spaarselect gaat over in andere naam!!
En de naam luidt : MARQ
Bron : de Telegraaf
M. vr. Groeten
Studex
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] SPAARSELECT GAAT VERDER IN ANDERE NAAM !!
Re: SPAARSELECT GAAT VERDER IN ANDERE NAAM !!
spaarselect doet ook in aandelenlease....werkt ook samen met spaarbeleg( meende ik )
M. vr. Gr.
Studex
M. vr. Gr.
Studex
Spaar Select is een adviesburo, een tussenpersoon, die vooral aandelenleaseproducten van Dexia en Spaarbeleg( Aegon ) aan de man bracht en dat op een omstreden manier. En dan druk ik me nog netjes uit.
Eerst je vertrouwen winnen en dan genadeloos toeslaan.
Eerst je vertrouwen winnen en dan genadeloos toeslaan.
Spaarselect
spaarselect is inderdaad een tussenpersoon die niks te maken heeft met Spaarbeleg.
Spaarselect tussenpersonen hebben, toen de beurzen stegen, bij veel klanten de overwaarde laten oppakken en daar zijn ze mee gaan beleggen. Bij bank Labouchere etc niet bij Spaarbeleg.
Achteraf STOM STOM STOM want de overwaarde is belegd terwijl nu de waarde van de beleggingen ongeveer de helft waard zijn.
Hopelijk voor mensen die deze constructie gedaan hebben dat het in de toekomst goed komt als de beurzen weer stijgen.
spaarselect is inderdaad een tussenpersoon die niks te maken heeft met Spaarbeleg.
Spaarselect tussenpersonen hebben, toen de beurzen stegen, bij veel klanten de overwaarde laten oppakken en daar zijn ze mee gaan beleggen. Bij bank Labouchere etc niet bij Spaarbeleg.
Achteraf STOM STOM STOM want de overwaarde is belegd terwijl nu de waarde van de beleggingen ongeveer de helft waard zijn.
Hopelijk voor mensen die deze constructie gedaan hebben dat het in de toekomst goed komt als de beurzen weer stijgen.