Ook ik ben een van die gedupeerden die zich door een of andere tussenpersoon heeft laten verleiden tot het openen van een Sprintplan rekening bij Spaarbeleg.
Ook mij werd verteld , leuk spaarcentje na vijf jaar en ook iki zou zeker mijn ingelegde geld terugkrijgen na vijf jaar.
Ook vorig jaar een brief gekregen van Spaarbeleg, dat ik mijn geld waarschijnlijk niet uitgekerd zou krijgen in 2004 en of ik interesse had om weer VIER jaar door te gaan.
Ook ik gebeld met een dame en die vertelde mij doodleuk, u krijgt niets uitgekeerd en als u er nu mee zou stoppen ik een schuld zou hebben van euro 10.000.
Na die VIER jaar kon ik tenminste mijn ingelegde geld WAARSCHIJNLIJK terug krijgen, maar dit was niet zeker.
Nu zou ik over twee maanden uitgekeerd krijgen en had daar echt op gerekend en nu wordt het zero,nada,noppes, niets.
Ben aardig over de **** over dit soort praktijken en heb gelezen ben niet de enigste.
WIE KAN MIJ KORT EN SIMPEL VERTELLEN WAT IK KAN DOEN EN OF DIT ZOMAAR ALLEMAAL KAN.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Sprintplan bijna ten einde, wie helpt mij?
Re: Sprintplan bijna ten einde, wie helpt mij?
Is het zo dat Sprintplan voor een bepaalde datum afgesloten geen Garantiewaarde heeft?
Ik sta voorlopig nog op 0.00000 rendement door de garantiewaarde.
Heb ondertussen al 3 jaar fl 500 per maand ingelegd.
Ben dus ook behoorlijk GENAAID bij een einde waarde lager dan de Garantiewaarde, maar hoef (als ik het goed begrijp) niks bij te betalen aan het einde.
Maar 60 * 500 gulden rente op rente op een spaarrekening zou toch iets mooier zijn als dadelijk bedankt en tot ziens bij dat vervelend Sprintplan.
Ben inmiddels bezig alle toegoeden bij Spaarbeleg op te heffen (behalve Sprintplan helaas). En ik raad dit iedereen aan.
Behalve misleidende verkooppraatjes zijn de rendementen bij Spaarbeleg.Aegon in-en-in-triest. Als je daar een positief resultaat behaald dan ben je een boffert. De meeste klanten betalen volgens mij alleen maar mee aan de positieve balans van die toko en de bonussen van de directie. Ze zullen wel afgerekend worden op basis van uitgedraaide klanten poten of aantal ingestonken slachtoffers.
Ik sta voorlopig nog op 0.00000 rendement door de garantiewaarde.
Heb ondertussen al 3 jaar fl 500 per maand ingelegd.
Ben dus ook behoorlijk GENAAID bij een einde waarde lager dan de Garantiewaarde, maar hoef (als ik het goed begrijp) niks bij te betalen aan het einde.
Maar 60 * 500 gulden rente op rente op een spaarrekening zou toch iets mooier zijn als dadelijk bedankt en tot ziens bij dat vervelend Sprintplan.
Ben inmiddels bezig alle toegoeden bij Spaarbeleg op te heffen (behalve Sprintplan helaas). En ik raad dit iedereen aan.
Behalve misleidende verkooppraatjes zijn de rendementen bij Spaarbeleg.Aegon in-en-in-triest. Als je daar een positief resultaat behaald dan ben je een boffert. De meeste klanten betalen volgens mij alleen maar mee aan de positieve balans van die toko en de bonussen van de directie. Ze zullen wel afgerekend worden op basis van uitgedraaide klanten poten of aantal ingestonken slachtoffers.
Re: Sprintplan bijna ten einde, wie helpt mij?
Rob J: Ik zou het verkies maar nemen, bij het beter lezen van de voorwaarden staat toch echt dat je schulden moet betalen aan Aegon. Dit ondanks ook bij mij de mooie praatjes van de verkopen. Vier jaar later zegt een collega van hem doodleuk: Äls er toen een financiele bijlsuiter was geweest, was u geadviseerd dit sprinplan niet te doen".............. Dan valt je bek open, toch?? Helaas kan ik nu niets meer aan doen, en zal in augustus van dit jaar.............@#$%$%^&&^^ niets krijgen...
Een medegedupeerde
Nu nog mijn Toekomstplan zien te cancelen.....................met een zeker sprop van 72 & van mijn goeie geldje................
Een medegedupeerde
Nu nog mijn Toekomstplan zien te cancelen.....................met een zeker sprop van 72 & van mijn goeie geldje................