LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] SPRINTPLAN ONDEUGDELIJK PRODUCT
SPRINTPLAN ONDEUGDELIJK PRODUCT
Zoals bekend is sprintplan een ondeugdelijk product.
Moet ik of moeten wij alle gedupeerden van spaarbeleg/sprintplan OOK stoppen met betalen ??
Zo ja , wat zijn de gevolgen??
Wordt er nog iets aan gedaan??
Voor veel mensen worden de sprintplannen dit jaar of volgend jaar beeindigd en de kans is groot dat zij met een restschuld overhouden en bij moeten betalen i.p.v. geld ontvangen!!!
Bij deze staat niet eens gerigistreerd bij bkr !!
Met vriendelijke groeten
Studex
Moet ik of moeten wij alle gedupeerden van spaarbeleg/sprintplan OOK stoppen met betalen ??
Zo ja , wat zijn de gevolgen??
Wordt er nog iets aan gedaan??
Voor veel mensen worden de sprintplannen dit jaar of volgend jaar beeindigd en de kans is groot dat zij met een restschuld overhouden en bij moeten betalen i.p.v. geld ontvangen!!!
Bij deze staat niet eens gerigistreerd bij bkr !!
Met vriendelijke groeten
Studex
Re: SPRINTPLAN ONDEUGDELIJK PRODUCT
ik had ook een sprintplan afgesloten vijf jaren geleden en die was op 30 juni jl. afgelopen, bij mij was en is er geen restschuld. alleen ben ik wel de inleg van 60 x Nfl 200,- =Nfl 12000,- omgerekend ruim € 5000,- kwijt. Als het een ondeugdelijk produkt was en is dan zou ik wel een schikking willen met Aegon/spaarbeleg, en ik heb ook een ander spaarvorm lopen bij Aegon de zogenaamde spaarbeleg en die loopt op 2013 af 20 jaren spaarbeleggen met een inzet van ook Nfl 200,- per maand, nou dit is voorgevallen wat moet ik hier nu mee?????
Kunt u mij hierop een antwoord geven?????
Kunt u mij hierop een antwoord geven?????
Als je de inleg niet hebt verlaagd kun je bij het Sprintplan geen restschuld overhouden.
Wat niet wegneemt dat je wel mooi je inleg kwijt bent.
Moet moet je hier aan doen?
Naar een advocaat stappen en dan misschien een procedure beginnen.
of
Je aansluiten bij een vereniging of stichting voor een collectieve procedure.
Kijk op www.stichting-gesp.nl of wwww.sprintplanclaim.nl
Wat niet wegneemt dat je wel mooi je inleg kwijt bent.
Moet moet je hier aan doen?
Naar een advocaat stappen en dan misschien een procedure beginnen.
of
Je aansluiten bij een vereniging of stichting voor een collectieve procedure.
Kijk op www.stichting-gesp.nl of wwww.sprintplanclaim.nl
Geachte heer of mevrouw cbrabu,
Wat betreft het aandelenleaseproduct SprintPlan: hiervoor loopt al een collectieve rechtsprocedure tegen Spaarbeleg. Deze procedure wordt gevoerd door de Vereniging Consument & Geldzaken (zie ook: www.sprintplanclaim.nl). U kunt zich daar nog bij aansluiten.
Het andere product met een looptijd van 20 jaar noemt u spaarbeleg, maar Spaarbeleg is geen productnaam. Spaarbeleg is de naam van een dochtermaatschappij van Aegon. Formeel heet Spaarbeleg ook Aegon Bank N.V. Aan de looptijd te oordelen (20 jaar) betreft dit laatste product een Koersplan. Zie over dit (wan)product de overige bijdragen op dit forum.
Wat betreft het aandelenleaseproduct SprintPlan: hiervoor loopt al een collectieve rechtsprocedure tegen Spaarbeleg. Deze procedure wordt gevoerd door de Vereniging Consument & Geldzaken (zie ook: www.sprintplanclaim.nl). U kunt zich daar nog bij aansluiten.
Het andere product met een looptijd van 20 jaar noemt u spaarbeleg, maar Spaarbeleg is geen productnaam. Spaarbeleg is de naam van een dochtermaatschappij van Aegon. Formeel heet Spaarbeleg ook Aegon Bank N.V. Aan de looptijd te oordelen (20 jaar) betreft dit laatste product een Koersplan. Zie over dit (wan)product de overige bijdragen op dit forum.
l.s.,
Het is zo het is vreselijk maar je krijgt geen cent terug ook niet met proccedures. je bent je geld gewoon kwijt.
Beleggen doe je op eigen risico.Er werd duiodelijk vermeld dat het een lening was waar je de rente van moest aflossen.
Harry
Het is zo het is vreselijk maar je krijgt geen cent terug ook niet met proccedures. je bent je geld gewoon kwijt.
Beleggen doe je op eigen risico.Er werd duiodelijk vermeld dat het een lening was waar je de rente van moest aflossen.
Harry
Harry twee,
In de brochure staat enkel "voorgeschoten bedrag" .
Ik wist niet dat hiermee een lening werd bedoeld. Dacht aan het bedrag dat je zelf inlegt.
De adviseur hield ook wijselijk zijn mond over lenen.
Kunt u aangeven waar dan het woord "lenen" staat?
En was u bij het afsluiten wel op de hoogte dat je de gehele inleg kwijt kon raken?
In de brochure staat enkel "voorgeschoten bedrag" .
Ik wist niet dat hiermee een lening werd bedoeld. Dacht aan het bedrag dat je zelf inlegt.
De adviseur hield ook wijselijk zijn mond over lenen.
Kunt u aangeven waar dan het woord "lenen" staat?
En was u bij het afsluiten wel op de hoogte dat je de gehele inleg kwijt kon raken?
Als iemand jou geld voorschiet, dan is het toch logisch dat jij dat geld van hem leent?
Logisch?
Waarom staat er niet gewoon: "geleend bedrag".
Lijkt me zoveel duidelijker. Kunnen er zeker geen misverstanden ontstaan.
Waarom staat er niet gewoon: "geleend bedrag".
Lijkt me zoveel duidelijker. Kunnen er zeker geen misverstanden ontstaan.