LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] sprintplan
sprintplan
Sinds 1 augustus 2001 heb ik meegedaan aan sprintplan van Spaarbeleg (Aegon). Destijds ben ik naar aanleiding van hun wervende tekst in alle dagbladen ingestapt in de veronderstelling, dat ik na 5 jaar een gegarandeerde uitkering zou krijgen van f 37.500,-. Achteraf bleek ik echter een lening te hebben afgesloten en het geleende bedrag wordt dan gebruikt voor beleggingen. Naar aanleiding van de berichten over legiolease heb ik bij aegon geinformeerd naar de stand van zaken van mijn beleggingen. Uit het overzicht bleek, dat het rendement van de beleggingen bij lange na niet het geleende geld benaderde. Ik heb toen besloten mijn sprintplan te beeindigen hetgeen mij nog een extra boete heeft gekost van 5%, zodat ik mijn ingelegde geld kwijt ben en als dank nog een boete moet betalen van 5%. al met al een schadepost van € 5000,-. Ik heb mijn rechtsbijstandsverzekering ingeschakeld maar die is niet bereid om daar iets tegen te doen. Iedereen is dus nu gewaarschuwd.
Re: sprintplan
Kijk even bij de kop JURIDISCH/FINANCIEEL, helemaal onderaan vind je alle topics over spaarbeleg/sprintplan.
Iedereen was dus al gewaarschuwd!
Iedereen was dus al gewaarschuwd!
hahaha je dacht dat je aan spraren was he? iedere maand een inleg betalen en Aegon mooi je geld beleggen om er winst van te maken! Maar je was helemaal niet aan het sparen! Je bent rente aan het betalen (heel veel) voor geleend geld en ben je iedere maand dat geld kwijt!!! Je bent opgelicht door oplichters!!!!
Ook mij hebben ze opgelicht, maar ik ga ze keihard aanpakken. Ze worden al aangepakt met rechtzaken en komen er demonstraties maar ook de mensen zelf pak ik persoonlijk aan. Ik ga ze kapot maken, dat hele bedrijf Spaarbeleg!
Ook mij hebben ze opgelicht, maar ik ga ze keihard aanpakken. Ze worden al aangepakt met rechtzaken en komen er demonstraties maar ook de mensen zelf pak ik persoonlijk aan. Ik ga ze kapot maken, dat hele bedrijf Spaarbeleg!
zo is het gast, aanpakken en dat kan al op 11 mei in Leeuwarden.
OPROEP
Aan alle aandelenlease gedupeerden die aandelen contracten hebben afgesloten bij Aegon, Dexia en Spaarbeleg
Op woensdag 11 mei organiseert het Platform Aandelen Lease (PAL) een postactie bij het kantoor van Aegon in Leeuwarden van 08.00 uur tot 17.00 uur.
Ben je ook slachtoffer, kom dan mee protesteren voor het gebouw van Aegon in Leeuwarden op de Lange Marktstraat 11, 8911 AD in Leeuwarden (tegenover het station).
Het is een postactie die de hele dag duurt, maar je hoeft natuurlijk niet de hele dag aanwezig te zijn, een gedeelte of een paar uur is ook goed.
Vergeet je spandoek of protestbord niet!
Meer informatie:
Piet Koremans
Platform Aandelen Lease
[email protected]
www.platformaandelenlease.nl
OPROEP
Aan alle aandelenlease gedupeerden die aandelen contracten hebben afgesloten bij Aegon, Dexia en Spaarbeleg
Op woensdag 11 mei organiseert het Platform Aandelen Lease (PAL) een postactie bij het kantoor van Aegon in Leeuwarden van 08.00 uur tot 17.00 uur.
Ben je ook slachtoffer, kom dan mee protesteren voor het gebouw van Aegon in Leeuwarden op de Lange Marktstraat 11, 8911 AD in Leeuwarden (tegenover het station).
Het is een postactie die de hele dag duurt, maar je hoeft natuurlijk niet de hele dag aanwezig te zijn, een gedeelte of een paar uur is ook goed.
Vergeet je spandoek of protestbord niet!
Meer informatie:
Piet Koremans
Platform Aandelen Lease
[email protected]
www.platformaandelenlease.nl
ZEG NEE EN STRIJDT MEE!
Weg met die witteboord van een Duisenberg, een schikking?? Echt
niet, ik wil alles terug, we gaan winnen, door niet op te geven gaan wij
die gasten een klap toebrengen!
NEGATIEVE PUBLICITEIT, dat is funest voor AEGON!
GOOI DAAROM DE BEUK ERIN EN STRIJDT VOOR GERECHTIGHEID!
ZEG NEE EN STRIJDT MEE!
Weg met die witteboord van een Duisenberg, een schikking?? Echt
niet, ik wil alles terug, we gaan winnen, door niet op te geven gaan wij
die gasten een klap toebrengen!
NEGATIEVE PUBLICITEIT, dat is funest voor AEGON!
GOOI DAAROM DE BEUK ERIN EN STRIJDT VOOR GERECHTIGHEID!
ZEG NEE EN STRIJDT MEE!
Als ik niet mijn maandelijke inleg van Sprintplan terug krijg betaald, dan gaat de oorlog uitbreken!!!! Er zullen dan vele doden gaan vallen bij Spaarbeleg!
Dat een bedrijf als Spaarbeleg honderd duizenden mensen heeft opgelicht met misleidende folders is verschrikkelijk! Daar zijn geen woorden voor! Dat dit bedrijf hun oplichtingspraktijken gewoon mag voorzetten is nog erger!! Spaarbeleg moet tegen de grond gelijk mensen! Het zijn oplichters! De gebouwen moet plat gebrand worden! De politie doet in Nederland helemaal niets maar dan ook totaal noets tegen oplichters! We moeten zelf aktie ondernemen en de mensen van Spaarbeleg keihard en keihard aanpakken! Ze moeten er allemaal eraan!!!!!!!
Waarom doet de politie in Nederland niets tegen oplichters? Wat is dit voor een land?
Geef mij ook zo'n rechtbijstandverzekering. Wel premie betalen, maar als het op hulp aankomt laten ze het afweten. Wat is de naam van die rechtbijstandverzekering. Die zou ook negatief in de publiciteit gebracht moeten worden.
Het is inderdaad diep en diep triest dat de politie niets doet tegen de oplichters van Spaarbeleg. Als Peter R de Vries aan de macht komt in het kabinet is het gauw afgelopen met het falen van de politie. De politie in Nederland zijn momneteel zeer grote losers en iedere keer weer zie je in het prgramma van Peter R de Vries wat voor fouten de politie allemaal maakt. Het diep triest. En als je dan een oplichter hebben gepakt dan krijgt ie een maandje cel in een zeer luxe gevangenis met tv, spotzaal, bibliotheek etc etc Ze moeten 20 jaar vast zitten met een ketting aan hun poot met daaraan een grote kogel. Aleen water en brood en brood om in leven te blijven en in een cel met 4 muren zonder ramen met alleen een bed en een wc. 1x per dag 15 minuten buiten luchten.
Maar zo is het hier niet. Dit is Nederland lui lekkerland! Hier kan alles. Hier kan je mensen oplichten zonder opgepakt te worden. Hier kan alles! De politie in Nederland zijn losers die je toch niks doen.
Maar zo is het hier niet. Dit is Nederland lui lekkerland! Hier kan alles. Hier kan je mensen oplichten zonder opgepakt te worden. Hier kan alles! De politie in Nederland zijn losers die je toch niks doen.
-
De hele directie van Spaarbeleg en Aeagon moet voor 20 jaar de gevangenis in en moeten ze alle gedupeerden van Sprintplan alles terubetalen want ik ben ook opgelicht door Spaarbeleg. Ik ben er ook ingetrapt in die misleidende brochures en folders van het Sprintplan!
Is dat niet toevallig DAS Rechtsbijstand