Ik ben ook een gedupeerde sprintplanner in 1-02-02 begonnen met minimale inleg van 50 euro. Ik meende te sparen. Niets was minder waar!
Wat nu te doen? De beurs trekt een beetje aan, en sta nu voor de keuze om het nu voor 400 euro af te kopen en van hele gezeur af te zijn....2000 euro lichter en vooral een illusie armer...Wat is verstandig? Toch nog even doorgaan of is dit kansloos?
En wat moet ik doen om nog enige kans te maken op de inleg terug gezien de rechtzaak, al is mijn hoop daar erg klein op. De algehele malaise is Spaarbeleg ook niet aan te rekenen. De afgelopen jaren is 800 miljard dollar vernietigt op de beurzen, daar hebben we allemaal een beetej aan meegeholpen..
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Stoppen?
Re: Stoppen?
Is de hele malaise Spaarbeleg NIET aan te rekenen ?
Bester Jasper, lees dan door op dit deel van het forum.
Lees vooral ook de bijdrage Aegon verdiende 600 miljoen euro (ten koste van de deelnemers)
Overigens door te stoppen verlies je niet je rechten om je aan te sluiten bij de collectieve rechtsprocedure. Rechten kun je alleen verliezen door:
-verjaring (dus door tijdsverloop) of
- door uitdrukkelijk afstand te doen van rechten
Bester Jasper, lees dan door op dit deel van het forum.
Lees vooral ook de bijdrage Aegon verdiende 600 miljoen euro (ten koste van de deelnemers)
Overigens door te stoppen verlies je niet je rechten om je aan te sluiten bij de collectieve rechtsprocedure. Rechten kun je alleen verliezen door:
-verjaring (dus door tijdsverloop) of
- door uitdrukkelijk afstand te doen van rechten
Re: Stoppen?
Je hoort met die minimale inleg nog tot de "kleine" slachtoffers.
Als je zeker weten dat afkopen je maar € 400 kost dan zou ik het meteen doen.
1-2002 gestart betekent 1-2007 einde oftewel nu nog 26 * 50 = € 1300
dokken. De kans op koerswinst acht ik gezien het blijvende slechte beursklimaat en de economische vooruitzichten nihil.
En als het wel goed gaat op de beurs dan stopt Spbeleg daarvan het grootste deel danwel alles in eigen zak en stijgt je participatie waarde nog niet.
Je waarde zal nu wel onder je beginwaarde staan, dus je moet meer dan € 1300 koerswinst halen om met doorgaan nog winst te maken.
Als je zeker weten dat afkopen je maar € 400 kost dan zou ik het meteen doen.
1-2002 gestart betekent 1-2007 einde oftewel nu nog 26 * 50 = € 1300
dokken. De kans op koerswinst acht ik gezien het blijvende slechte beursklimaat en de economische vooruitzichten nihil.
En als het wel goed gaat op de beurs dan stopt Spbeleg daarvan het grootste deel danwel alles in eigen zak en stijgt je participatie waarde nog niet.
Je waarde zal nu wel onder je beginwaarde staan, dus je moet meer dan € 1300 koerswinst halen om met doorgaan nog winst te maken.