Ik hoef U eigelijk niet uit te leggen op welke manier ik en mijn vrouw zijn VOORGELOGEN door een tussenpersoon van Spaarbeleg die in mijn eigen huis is geweest en mij ook verzekerde dat Sprintplan zonder enige risico voor ons was.
Ik zette in het begin hoog in (FL600,- pm) want dat was (2000) nog fiscaal aftrekbaar. Met die mooie tussenpersoon was dit uitvoerig doorgesproken en hij adviseerde mij dan ook om het bedrag eventueel te gaan verlagen (kostenloos) als het fiscale voordeel er niet meer was in 2001.
Ik hoefde me nergens zorgen over te maken. Wij, de tussenpersoon en ik, spraken allebei Algemeen beschaafd Nederlands, verder mankeer ik nog niets aan mijn oren, dus van een spraakverwarring is geen sprake geweest. Mijn eigen geld kwam aan het einde van de looptijd terug.
Toevallig zag ik één jaar later iets op de tv over Legiolease. Ik schrok me rot en heb Spaarbeleg gebeld om mijn inleg te verlagen tot het minimale. Nog steeds geen probleem.
Nu, loopt mijn Sprintplan bijna af (07-2005) en ben ik aardig onrustig geworden. Want wat gaat er nu gebeuren. Ik snap inmiddels al wel dat ik naar mijn zuur verdiende eigen ingelegde geld kan fluiten. Maar daarnaast hangt me nu mogelijk nog een restchuld boven mijn hoofd van weet ik hoeveel......
Overal hoor en zie ik dat Spaarbeleg fouten heeft gemaakt bij het afsluiten van die mooie Sprintplannen. Recentelijk heeft een rechtbank positief geoordeeld in het voordeel van 4 gedupeerden. MAAR HOE MOET IK NU VERDER........
Op de verschillende forums die er zijn op internet lees ik dat de ene wel een reschtschuld overhield na verlaging en de ander niet. Dit is onzin en absolute RECHTSONGELIJKHEID. Helaas kan ik met mijn boosheid en frustratie alleen maar voor de spiegel gaan staan.
IK heb me inmiddels aangemeld bij de stichting GESP.
VRAAG:
1. Wat moet ik doen bij een eventuele restschuld.
2. Kunnen al die "stichtingen van gedupeerden" niet de handen ineen
slaan en gezamelijk één juridisch onderbouwde brief opstellen
richting Spaarbeleg. Één brief die duidelijk maakt dat alle
gedupeerden het niet langer pikken en ook geen enkele
aansprakelijkheid meer willen nemen t.a.v. het verachterlijke product
Sprintplan. Daarnaast een heldere maar duidelijke brief die
Spaarbeleg op zijn funderingen doet trillen en niet - zoals nu het
geval is - de hardwerkende gedupeerde Burger doet sidderen.
P.s ik heb ook nog een Koersplan. Daarover wil ik mogelijk later nog wel eens een paar woorden kwijt.
Met vriendelijke groet van een "radeloze en te goed gelovige" gedupeerde.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] verlaging maandinleg
Re: verlaging maandinleg
Join the party. Iedereen die hier post is genaaid door die laaienlichters van aegon en spaarbeleg.
Vandaag in het nieuws de uitkomst van de bemiddeling olv Duisenberg inzake Dexia.
Restschuld wordt bij Dexia deels of soms geheel weggestreept, maar de inleg die per polis ook duizenden euros bedraagt daarover wordt geen woord gerept. DIE IS IEDEREEN op basis van dit akkoord dus gewoon KWIJT!
Sprintplan en andere vergelijkbare zooi is nog helemaal niet aan bod geweest maar dit onderhandelingsaccoord zal zijn schaduw hierop wel vooruit werpen.
Veel sprintplannen hebben een garantiebedrag dus geen restschuld of te wel al het betaalde geld blijft gewoon in de zakken van die oplichtersbende in Nieuwegein
Vandaag in het nieuws de uitkomst van de bemiddeling olv Duisenberg inzake Dexia.
Restschuld wordt bij Dexia deels of soms geheel weggestreept, maar de inleg die per polis ook duizenden euros bedraagt daarover wordt geen woord gerept. DIE IS IEDEREEN op basis van dit akkoord dus gewoon KWIJT!
Sprintplan en andere vergelijkbare zooi is nog helemaal niet aan bod geweest maar dit onderhandelingsaccoord zal zijn schaduw hierop wel vooruit werpen.
Veel sprintplannen hebben een garantiebedrag dus geen restschuld of te wel al het betaalde geld blijft gewoon in de zakken van die oplichtersbende in Nieuwegein