LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] verlaging/sprintplan

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
mick

verlaging/sprintplan

Ongelezen bericht door mick »

hallo,
ik wil reageren op het advies om het maandbedrag te verlagen.
dit kan maar dan vervalt de garantie :( dat je op de einddatum de eventuele te korten moet betalen , dus let op :!:

Gast

Re: verlaging/sprintplan

Ongelezen bericht door Gast »

hallo,
ik wil reageren op het advies om het maandbedrag te verlagen.
dit kan maar dan vervalt de garantie dat je op de einddatum de eventuele te korten moet betalen , dus let op

Soms ook niet, gewoon bellen of schrijven. Ben ook van 90 euro naar 45 gegaan. Met garantie. (zwart op wit)

mick

hallo gast,

kun je mij een copie van die mailen, uiteraard kun je de privegegevens onduidelijk maken of beter zet hem op de site.
de reden dat ik je dit vraag is dat er verschillende uitleggen zijn, met jouw brief(bewijs) verlaag ik mijn sprintplan ook.
mvg

Peter S

Ongelezen bericht door Peter S »

Hallo Gast en Mick,
Ook ik heb belangstelling voor de brief van Gast aan Spaarbeleg..... kan deze ook naar ons gemaild worden??
Wij willen onze maandelijkse inleg ook verlagen. Spaarbeleg waarschuwt voor een restschuld die dan kan ontstaan. Toch geeft Consument & Geldzaken aan dat je niet akkoord moet gaan met een eventuele restschuld. In een brochure van Spaarbeleg wordt aangegeven dat de verlaging "kostenloos" is. Advies van C&G: niet akkoord gaan met een restschuld.
Mvg
Peter S

mick

hallo,
ik heb gast gevraagd om een copie te mailen maar tot nu toe helaas,
misschien is het wel zwart op wit gelogen, :oops: mocht dit niet zo zijn, gast, wees een vent en zet de brief op de site.
ik ben benieuwd??

trudy 25

Ongelezen bericht door trudy 25 »

Ook ik heb mijn Sprintplan verlaagd.

Gewoon een brief naar Spaarbeleg schrijven met de mededeling dat je je Sprintplan verlaagd tot het minimum bedrag en dat je schriftelijk bevestigd wilt hebben dat er geen restschuld overblijft.

De inleg ben je zowiezo kwijt. Alles wat je nog inlegt gaat in een bodemloze put.

Groet, Trudy

Erik van der Veen

Ongelezen bericht door Erik van der Veen »

Hoe weet ik nu dat ik een Sprintplan gedupeerde ben, hoe en waar aan kan ik dat nu zien????????
Krijg elk jaar een brief met de waarde er op.

Groetjes,
Erik van der Veen.

trudy

Ongelezen bericht door trudy »

Tja.......das een vreemde vraag. Als er op je contract geen Sprintplan staat, dan is het ook geen Sprintplan.

Groet, Trudy

santygo

Ongelezen bericht door santygo »

Hey Trudy,
long time no see, how are you,
jij had toch ook wat met Koersplan?
Al gekeken op

www.koersplandewegkwijt.nl ?

Gr. René

trudy

Zeker Renee, gezien hoor, mijn complimenten. Veel werk geweest.

Ik heb mijn beide Koersplannen inmiddels, met verlies dus, afgekocht. Jij toch ook? Wilde geen risico meer lopen. Moest dus wel afzien van evt. juridische stappen, dus weet niet of ik nog met jullie mee kan doen.

Groet, Trudy

trudy

P.S.

Zag je op t.v. bij Kassa. Ontving je berichtje hierover te laat, dus kon me niet meer opgeven.

santygo

Ongelezen bericht door santygo »

Trudy, volgens mij kan meedoen altijd nog, er is namelijk nog geen procedure geweest over Koersplan, slechts een verwaarloosbare schikking tussen Spaarbeleg en een klein clubje.
Er is momenteel een procedure gaande maar ook dat behandelt slechts een klein gedeelte ( alleen de kosten-opslag in de verzekeringspremie )van wat wij willen.
Wij willen tot het gaatje gaan en dat kan alleen maar met voldoende "back up".
We zien wel waar het schip (lees Spaarbeleg) gaat stranden.......

Gr. Rene

Gast

iedereen moet gaan verlagen naar het laagste bedrag. Met een restschuld kom je niet mee te zitten want die hoef je niet te betalen. Dat heeft de rechter al bepaald.

Gast

Kan iemand hier een voorbeeld brief plaatsen voor het verlagen van mijn inleg?
En wat is het laagste maandbedrag voor het Sprintplan?

Gesloten