LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] waar zijn jullie !!!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
hegenadi

waar zijn jullie !!!

Ongelezen bericht door hegenadi »

Goede morgen allemaal....

Er was een demonstratie gepland op 11 mei. Dit was te lezen op o.a. het forum van Gesp. Nee, ik ben daar helaas niet geweest. Maar is er übehaupt wel iemand geweest.......en zo ja, wat was daar het resultaat van. Ik hoor of zie daar niets over.

Volgens mij, zijn wij, alle gedupeerden, gewoon te RIJK. Oké, we zijn wel onze inleg kwijt maar gelukkig hebben we geen restchuld. Dus wat is er eigelijk aan de hand. Niets toch! Helaas krijg ik het onsmakelijke gevoel dat we accepteren wat er is gebeurd. DAT ZAL TOCH ZEKER NIET WAAR ZIJN......

Ja, ik moet een beetje meer geduld hebben. Ja, er loopt al een gerechtelijke procedure tegen AEGON aangaande het mooie Sprintplan. Méér kunnen wij, fatsoenlijke gedupeerden, niet doen. Nee toch !!

MAAR HOE LANG MOET DE REST VAN DE GOEDGELOVIGEN NOG WACHTEN OP ENIG UITZICHT.

En ondertussen wel netjes blijven betalen.

RADAR, aan jullie het verzoek om dit onderwerp weer ééns onder de aandacht te brengen in een uitzending. Er zijn inmiddels gerechtelijke uitspraken in het voordeel van gedupeerden.

En, ja, ik wil graag uit de anonimiteit treden en in een uitzending van RADAR komen zeggen hoe ongelofelijk dom ik wel niet ben geweest om aan dat mooie Sprintplan te beginnen.
Beter gezegd, hoe ik voorgelogen en bedrogen ben...

Vriendelijke groet van een radeloze gedupeerde........

Gast

Re: waar zijn jullie !!!

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 10 Apr 2005 22:16 door Piet

OPROEP

Aan alle aandelenlease gedupeerden

Op 1 juni 2005 organiseert het Platform Aandelen Lease (PAL) een landelijke demonstratie in Den Haag tegen de veroorzakers van dit drama dat ons land miljarden euro’s kost.
Alle aandelenlease gedupeerden worden opgeroepen hieraan mee te doen.
(...)
Vertrek vanaf het Malieveld om 1300 uur.
Dit aandelenlease drama mag niet in de doofpot verdwijnen!
Laat zien dat de grens is bereikt, wij eisen RECHT !!

Help mee deze demonstratie tot een groots gebeuren te maken, steun ons met een donatie op rek.nr 46 55 56 515 t.n.v. Demo 2005 te Oosterhout.
Voor meer informatie:
Piet Koremans

santygo

Ongelezen bericht door santygo »

IP-ban? Dat krijg je met zo veel hoofdletters op een forum.

taffy

Ongelezen bericht door taffy »

Geachte lezers van dit bericht,

Ik heb me onlangs aangemelt bij SprintplanClaim, ik heb de € 21.50 netjes de zelfde avond nog over gemaakt.
Maar ik heb tot op heden nog niets vernomen, heeft iemand hier ervaring mee??? (hoe lang heeft het bij u geduurt???)

Ik heb de tussen persoon die mijn Spintplan heeft aan gesmeert, gevraagt of hij me wilde zoenen en hij vroeg me waarom.
Ik zij toen, als je me naait moet je me ook zoenen!!!

Gr,
André

Piet

Ongelezen bericht door Piet »

Hallo Hegenadi,
Er was een demonstratie gepland op 11 mei. Dit was te lezen op o.a. het forum van Gesp. Nee, ik ben daar helaas niet geweest. Maar is er übehaupt wel iemand geweest.......en zo ja, wat was daar het resultaat van. Ik hoor of zie daar niets over.
In de Leeuwarder Courant van 11 mei stond een stukje.
Dit is te lezen op www.platformaandelenlease.nl bij In het Nieuws.
Hier de link:
http://www.platformaandelenlease.nl/Nieuws/11052005.htm

Groeten,
Piet

Gesloten