LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wanneer uitspraak Sprintplan.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
Chima

Wanneer uitspraak Sprintplan.

Ongelezen bericht door Chima »

Weet iemand wanneer we een uitspraak kunnen verwachten in de zaken rondom het Sprintplan?
Eerst was het eind 2004, daarna was het rond mei 2005 maar vooralsnog is er maar weinig berichtgeving over wanneer we nu een definitieve uitspraak kunnen verwachten.

Ik wil onderhand mijn geld wel eens terug.... :evil:

Chima

Re: Wanneer uitspraak Sprintplan.

Lees net toevallig het volgende op www.sprintplanclaim.nl

06-06-2005
Rechtbank Utrecht: tekort aan rechters mogelijk oorzaak vertraging in voortgang rechtsprocedure

Na inmiddels circa 4/5 deel van de rechtsprocedure voor de Rechtbank Utrecht in de zaak Spaarbeleg/SprintPlan doorlopen te hebben, hadden wij goede hoop op een vonnis nog tijdens de zomer van 2005. Die verwachting lijkt te hoog gespannen te zijn geweest. Begin juni werd de Rechtbank Utrecht geacht een datum vast te stellen voor het houden van de (slot)pleidooien, maar die zullen nu (vermoedelijk) niet eerder dan in september/oktober plaatsvinden. Een vonnis is pas na gehouden pleidooien te verwachten. Aangesloten SprintPlan-gedupeerden zullen dus nog enig geduld moeten hebben.

peewee

Ongelezen bericht door peewee »

Chima,
Jammer van die vertraging. Dit kan niet aan de Vereniging Consument & Geldzaken (de organisatie achter sprintplanclaim.nl) te wijten zijn.
Het is de rechtbank Utrecht die blijkbaar niet goed weet waaraan prioriteit te verlenen. Een (uiterst belangrijke) rechtsprocedure voor vele duizenden gedupeerden of een (onbelangrijke) echtscheidingszaak.
Jammer, jammer, jammer. Geduld is een schone zaak en wat in het vat zit verzuurt niet. En, afhankelijk van de strekking van het vonnis straks, de wettelijke rente blijft doortellen, dus de aangesloten gedupeerden krijgen straks wellicht een veel hogere schadevergoeding. Kost Aegon/Spaarbeleg nog meer geld. Volgens mij is de wettelijke rente momenteel 5% per jaar en dat krijg je niet op een gewone spaarrekening !

Chima

Hey,

Ik wijt het ook niet aan Consument en Geldzaken. Ik hoop nog steeds dat het allemaal goed gaat komen. Het begint alleen een beetje benauwd te worden i.v.m. met het feit dat ik met mijn sprintplan, dat volgend jaar mei afloopt, een andere auto wilde kopen.

Maar ik hou er de moed in en vertrouw er op dat we onze complete inleg met wettelijke rente terug zullen gaan krijgen.

Chima

Linneke

Ongelezen bericht door Linneke »

Ik ben er dus ook met open ogen in getrapt ik dacht dat ik voor 5 jaar een mooi bedrag aan het sparen was en niet met een lening aan het beleggen was. Wat een ongelofelijke klotezooi. Tegen mijn was ook gezegt dat ik gegarandeerd mijn inleg terug zou krijgen maar als ik nou die verhalen zo lees ben ik er bang voor.
Kan ik hier nog iets aan doen????
Ik heb dus ook nog 2 koersplannen bij hun lopen maar dat zal dus wel precie het zelfde gaan.
Een boos en teleurgesteld iemand

Chima

Meld je aan bij de daarvoor bestemde stichtingen.
Voor Sprintplan kun je bijvoorbeeld terecht bij Consument en Geldzaken op www.spintplanclaim.nl. Voor het Koersplan kun je terecht op www.koersplandewegkwijt.nl

Groeperen en er keihard tegenin gaan. Dat is de beste remedi!!

Ten gronde zullen ze gaan dat stelletje ******!! :evil: :evil:

jongjr1

Ongelezen bericht door jongjr1 »

Ook ik ben gedupeerd, zojuist heb ik een leuk schrijven van Sprintplan mogen ontvangen. Het kwam er op neer dat mn Sprintplan over twee maanden (eindelijk) afloopt en zoals het er nu uit ziet krijg ik geen rooie cent!! :evil:

Gesloten