LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] WAT DOET AEGON MET HET SPRINTPLAN??

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
sing-sing

WAT DOET AEGON MET HET SPRINTPLAN??

Ongelezen bericht door sing-sing »

Wat is AEGON van plan met het Sprintplan, ze hebben het wel telkens
over Koersplan maar met Sprintplan zijn mogelijk veel meer gedupeerden te melden, daarom, doorgaan met de strijd!

AEGON, GEEF MIJN GELD TERUG!!

zanderven

Re: WAT DOET AEGON MET HET SPRINTPLAN??

Ongelezen bericht door zanderven »

hier bij wil ook reageren op dat misleidende sprint plan.
Ik heb aan deze actie ook deel genomen, van feb.2000 t.m. feb.2005.Met alle gevolgen van dien, weg met ons mooie spaar centje`s.Verdwenen in een putje,mooie beloftes,in 5 jaar van fl.0 naarfl 28.588. je kon al van fl.100 p.m. instappen met het Aegon garantie fonds.Nou mag je het doen met de troost dat je niet verder in de schuld zit.En dan nog proberen om je limiet nog een paar jaar te verlengen.Dan zouden zij het laatste jaar voor hun rekening nemen.
Ik vraag me wel af waar is al dat geld gebleven,is dat spoorloos, en hun zelf zullen er wel wat van over gehouden hebben.Maar de beleggers zijn de klos.Hun list is startklaar voor de 21ste eeuw.DE MIJNE IS BEZINT VOOR JE BEGIND.Mischien is er nog een kansje dat wij er nog wat van terug zien.Dus TROS RADAR jully zijn onze laatste stroo halm.gegroet een gedupeerde.

van Daag

Re: WAT DOET AEGON MET HET SPRINTPLAN??

Ongelezen bericht door van Daag »

Aegon/Spaarbeleg zal nog even de kat uit de boom kijken.
Tegen de uitspraak van 22 december (Aegon versus stichting Gesp )
is Aegon in hoger beroep gegaan. Zie ook www.stichting-gesp.nl
en kijk op nieuwbrief 12. Deze zaak wordt op 28 april behandeld.

Deze zomer wordt ook nog een uitspraak verwacht van de rechtszaak die Consument en Geldzaken heeft aangespannen.

Gesloten