Geachte redactie,
September 2000 werd ik benaderd door een agent van Aegon om mijn gespaarde geld voor een uitvaart verzorging te investeren in
WERELDPLAN, dat zou over 5 jaren winst opleveren en ook nog een bonus van 10% opleveren, er waren volgens de brochure geen nadelen aan verbonden, er stond zwart op wit dat bij eerder overlijden de inleg in ieder geval uitbetaald zou worden en ook na na 5 Jaar de inleg altijd uitbetaald zou worden, maar hier is een product verkocht onder valse voorwendsels, want inplaats van B.V, € 5000, zou het nu maar € 3011
uitbetaald worden.
Dat klopt toch niet.
Hopende een reactie Uwerzijds
Met vriendelijke groet
W.J.Mulder
De bonte Specht 29
7609 BL Almelo
0546 812639
w.j.mulder@ hetnet.nl
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wereldplan van aegon/spaarbeleg
Re: Wereldplan van aegon/spaarbeleg
Ja heer Mulder, dat hele Spaarbeleg/Aegon is 1 grote BENDE.
Re: Wereldplan van aegon/spaarbeleg
Beste meneer Mulder,
Ook ik heb een wereldplan en er is mij toch echt duidelijk verteld dat de inleg niet gegarandeerd is, omdat er wordt belegd in opties en deze kunnen stijgen, wat ze een jaar of 2 geleden ook deden, maar ook dalen. Dat is nu eenmaal het risisco van beleggen. Ben dan ook wel heel benieuwd naar de tekst in uw brochure waarin staat dat de volledige inleg wordt terugbetaald.
Ook ik heb een wereldplan en er is mij toch echt duidelijk verteld dat de inleg niet gegarandeerd is, omdat er wordt belegd in opties en deze kunnen stijgen, wat ze een jaar of 2 geleden ook deden, maar ook dalen. Dat is nu eenmaal het risisco van beleggen. Ben dan ook wel heel benieuwd naar de tekst in uw brochure waarin staat dat de volledige inleg wordt terugbetaald.