LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] WIE ZIJN MANON DE WIT EN JOS MAASEN UIT DE AEGON FOLDER..??

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
anti aegon

WIE ZIJN MANON DE WIT EN JOS MAASEN UIT DE AEGON FOLDER..??

Ongelezen bericht door anti aegon »

:?: :!: 2 BE OR NOT 2 BE THATS THE QUESTION :!: :!: :roll:

ZITTEN ZIJ OOK IN HET COMPLOT :?: ZIJN ZIJ FICTIEF :?:

GETUIGEN GEZOCHT UIT DE LOKKENDE FOLDER:
Manon de Wit (26 jaar)
"Sinds drie jaar houd ik de lastminute aanbiedingen naar de zon én de sneeuw goed in de gaten. Daarnaast koop ik m'n vakantiespullen altijd lekker goedkoop buiten het seizoen. Het verschil stop ik in SprintPlan. Als de looptijd van 5 jaar erop zit, zal je mij een tijdje niet meer zien. Want met de opbrengst ga ik op wereldreis!"

Met de opbrengst op wereldreis??? Helemaal niet op wereldreis, je kunt de rechtzaak gaan bezoeken Manon!!!!

Jos Maasen (48 jaar)
"Ik heb besloten om elke maand f 200,- in SprintPlan te stoppen. Het mooie van SprintPlan is dat er direct een groot bedrag voor je aan de slag gaat. Je profiteert meteen van het rendement over een groot bedrag. Bovendien is de looptijd maar 5 jaar. Zo kun je binnen de korste keren een klein vermogen rijker zijn. Dus die boot, die komt er waarschijnlijk wel."

Wie zijn zij? Bestaan zij echt? Ik geloof er geen r :twisted: :evil: t van :!
Heten zij echt zo? Zo ja? Kunnen zij aantonen dat zij daadwerkelijk hebben geprofiteerd over een groot bedrag rendement?
Of zijn zij door aegon omgekocht/misbruikt om dit te verkondigen zodat aegon zelf een hoog rendement zou verkrijgen :?: :?:
Dus.. op zoek naar Jos en Manon.. Oproepen via de media...
spandoeken tijdens de demonstratie... demonstratie oproep bierviltjes..

vandeRest

Re: WIE ZIJN MANON DE WIT EN JOS MAASEN UIT DE AEGON FOLDER..??

Ongelezen bericht door vandeRest »

Manon de Wit en Jos Maasen dachten ook dat ze gingen scoren maar hebben niets ontvangen. Inleg kwijt.

ssrdha

Ongelezen bericht door ssrdha »

Ik wil weten wat ik kan doe om bezwaar te maken tegen mijn sprintplan
belegging,mijn 5 jaar zit er bijna op en weet niet ik mijn inleg nog wel terug krijg. Is wel balen. Aegon(vervelend). :twisted:

Pieter
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pieter »

Beste ssrdha,

Er zijn een aantal belangebehartigers waar u terecht kan voor informatie en of gerechtelijke procedures inzake het sprintplan.

Hieronder een lijst.

Informatie
www.pay-back.nl
www.stichting-gesp.nl
www.platformaandelenlease.nl

Collectieve Juridische procedures
www.stichting-gesp.nl
www.sprintplanclaim.nl

Collectieve Class action procedures (uw naam staat op de dagvaarding)
http://www.pay-back.nl/wsp.asp
www.stichting-spirit.nl

Mvg,
Pieter

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Geplaatst op 18 Mrt 2005 23:21 door Gast

--------------------------------------------------------------------------------

Op 6 maart 2000 een winst behaald met een Sprintplan € 3144,00 op 18-04-2000 met een Sprintplan op naam van mijn vrouw een winst van € 3281,00.

In 2002 een koersplan afgekocht met een verlies van € 350,00 en een Toekomstplan premievrij gemaakt.

Een beetje verstand en een contract kunnen lezen, doet wonderen !!

Zielig hoor al deze verhalen Heb je het zelf niet verkeerd gedaan !!!

Pieter
Contacteer:

Ongelezen bericht door Pieter »

Zielig hoor al deze verhalen Heb je het zelf niet verkeerd gedaan !!!
Dit klinkt als.

Als u zelf niet oplet wat u aangesmeerd is, dan is het terecht dat u opgelicht bent :!:

Met andere woorden. Ik als frauduleuze aanbieder mag niets vermoedende klanten oplichten en valselijke informatie verstrekken, want immers de klant had maar even onder motorkap moeten kijken en ook de motor eerst uit elkaar moeten halen om een goed oordeel te vellen, zodat de klant had kunnen weten dat zij niet door ons opgelicht zou worden.

Moraal van het verhaal?

Vrijbrief van aanbieders om legaal te mogen oplichten?

Mvg,
Pieter

Gesloten