LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] winst aegon

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom spaarbeleg / sprintplan.
vals secreet

winst aegon

Ongelezen bericht door vals secreet »

Aegon heeft veel meer winst geboekt het afgelopen jaar, door de
beleggingen.
Zien wij als koersplanspaarders hiet ook nog iets van terug??
Of is de winst voor een groot gedeelte de hoge premie die in de overlijdensverzekering van koersplan zit.

Oude Schaterhand

Re: winst aegon

Ongelezen bericht door Oude Schaterhand »

Jij niet alles opeten vriend(in)? ,wij van de stam Sprintplan willen namelijk ook onze poen terug, + rente + rente tot de dag van het duel
buiten de saloon!

santygo

Ongelezen bericht door santygo »

Afgelopen woensdag werd bij de presentatie van de kwartaalcijfers bekend gemaakt er een aanvullende voorziening van Eur 35 miljoen is getroffen voor de problemen rond Koersplan.
Een begin is er dus.

SING-SING

Ongelezen bericht door SING-SING »

" Maar het eind nog niet!" Dus blijf strijden! Dat AEGON moet het ondertussen wel Spaans bemauwd krijgen, extra potjes, dan voor dit dan voor dat, het lijkt wel een tanker met 80 grote gaten in de bodem
op volle zee, niet te stoppen, er is maar een supergoede oplossing
AEGON, GEWOON NETJES ALLES TERUGBETALEN!

Cornelia88

Ongelezen bericht door Cornelia88 »

Slechts 80 grote gaten? Ze hebben ongeveer 100.000 SP verkocht!

Het Aegonschip haalt het goud niet meer binnen, slechts de hoon!

Al is de hebberigheid nog zo snel, Sing sing achterhaalt het bedrog wel! :lol:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Sing Sing??
Volgens mij is de stichting Koersplandewegkwijt verantwoordelijk voor die extra voorziening van Eur 35 miljoen, en ik las in de krant dat ze het bedrag een "lachertje" vinden.
Daar zijn ze tenminste constructief bezig, Van Sing Sing heb ik wel veel geschreeuw gezien, maar nog weinig constructieve wol.

SING-SING

Maar de creativiteit der negativiteit gaat nog aanvangen, haastige spoed
is zelden goed, kleine lettertjes ook niet, volgens mij is jouw bed gevuld
met OPLICHTERS-SPRINTPLAN-CONTRACTEN VAN DAT ***-AEGON!

Van welke stam ben jij eigenlijk, kom er dan in ieder geval voor uit dat je een grote vriend bent van die oplichtersbende!

Misschien verdien je dan iets meer respect dan dat vage onnozele gedoe, ik burk van je!! UGH!!

AEGON, GEEF ONMIDDELIJK MIJN GELD TERUG!

O, ja, kijk ook eens op WWW.BELEGGER.NL/SCHADE&SCHANDE

Gast

Nog steeds veel hoofdletters en weinig constructiefs.

SING-SING

Even klagen bij RADAR dan! Zoals de vorige 4 keer!

Onnozel en niveau "onderkant plint"!

Gast

Bestaan ze nog ??

SING-SING

Nu de ING-Groep mensen moet ontslaan is er bij AEGON toch ook wel
grote paniek, het is geen geheim meer dat in grote getale mensen hun
lopende verzekeringen enz. enz. opzeggen / niet meer verlengen!
Oei, oei, hoe zou dat toch komen? Het zal je maar gebeuren, je liegt en bedriegd jarenlang voor je baas en dan mag je ook nog eens vertrekken voor wat je baas je opgedragen heeft.

Hoe lang zou het duren voor dit op de voorpagina komt!

AEGON, GEEF MIJN GELD TERUG!

santygo

Beste SING SING,

Bovenstaande postings als "gast" zijn van mij, (behalve die van 12 minuten voor negen) ik was even niet ingelogd.
Ik heb je niet persoonlijk willen aanvallen maar slechts willen uitdagen tot een volwassen discussie.
Van welke stam ben jij eigenlijk, kom er dan in ieder geval voor uit dat je een grote vriend bent van die oplichtersbende!
Ik ben zeker geen grote vriend, integendeel, ik ben in gevecht met Aegon.
Misschien verdien je dan iets meer respect dan dat vage onnozele gedoe, ik burk van je!! UGH!!
Je reageert niet verstandelijk maar emotioneel. Dat is wat ik je aan het verstand wil proberen te brengen.
Onnozel en niveau "onderkant plint"!
Toch graag even goed nadenken voordat je dit soort geschreeuw de wereld in stuurt. Met emotionele reacties bereik je helemaal niets!

Van welke stam ben ik? Zeker niet de stam van Aegon!

Oorlog voeren met Aegon is guerilla, een achterbaks straatgevecht waarbij je 5 x moet nadenken voordat je schreeuwend het open veld in loopt.

Wie ben ik?
Ik ben een van de drie oprichters van de stichting Koersplan de weg kwijt en denk dus in die hoedanigheid wel constructief bezig te zijn.
Wij hebben in korte tijd in ieder geval wel al het een ander bereikt, zonder veel wollig geschreeuw zonder resultaat.

Gr. René

Ps, die voorpagina hebben we al een paar keer gehaald. Zie bv de Telegraaf d.d. 17 maart.

Ps 2, Ik vecht met open vizier, bij al mijn postings (ook op het eindeloos lange draadje van Johan Mulder over Koersplan) is mijn mail-adres zichtbaar, iets wat ik van jou niet kan zeggen.
Laatst gewijzigd door santygo op 15 mei 2005 03:43, 1 keer totaal gewijzigd.

santygo

SING SING,

discussie op eens dood?

Om met jouw eigen woorden te spreken:

REAGEER EVEN!!!!!!!
Laatst gewijzigd door santygo op 15 mei 2005 04:08, 1 keer totaal gewijzigd.

SING-SING

Ik zit niet altijd achter dat pc-tje, leuk dat nu te weten maar er klopt iets
niet, mijn emailadres doet totaal niet ter zake, ik doe daar gewoon niet
aan mee, in mijn oproepen die jij emotioneel of geschreeuw noemt en waar je in een percentage gelijk in hebt probeer ik niets meer of minder meer en meer reacties los te weken van gedupeerden.
Wel degelijk ben ik bezig met acties maar ook hier en nu doe ik daar geen mededelingen over, op een x-moment zul je het wel zien!
Bovendien weet ik niet altijd met wie ik te maken heb, gast is hier een breed begrip en ook worden namen gewoon misbruikt, vandaar mijn
voorzichtigheid!
Ga nu nog even stoom afblazen, till next time!

santygo

Openheid? Actie? Wie is wie en waar staat wie voor?
Truste.
Je mail-adres doet er wel degelijk toe, je bent aanspreekbaar voor je uitspraken of je roept anoniem maar wat.
Inzake jou acties, stuur me eens een mailtje daarover, ben erg benieuwd ernaar, dan kunnen we met elkaar in conclaaf gaan daarover, desnoods en liefst hier in dit forum. Wellicht kunnen we elkaar aanvullen........
Ik zal vanavond (15-mei ) posten of ik een mailtje van jou gehad heb.....
Wat ik op een x-moment wel zal moeten zien begrijp ik nog niet zo goed. Zal in de toekomst wel duidelijker worden.
Je weet nu met wie je te maken hebt, ik ga nu een uurtje in mijn sauna zitten om stoom af te blazen, dus ik hoor morgen wel van je..........welterusten.

Gr. Rene,
met afz. in de kop van dit bericht, Santygo

SING-SING

Santygo, mensen reageren verschillend op zaken, strategen voeren niet
altijd dezelfde tactiek, heb vanmorgen even een aantal vorige berichten van je doorgenomen en wat blijkt, je hebt gewoon een andere inborst als ik maar in principe hetzelfde uitgangspunt.
Een uitspraak van jou: we moeten met zijn allen meer lawaai maken!
Wat denk je wat ik aan het doen ben? Nee, ik ben geen bestuurder maar kan op mijn manier heel veel bereiken, het zijn geen grote zware acties, wel doeltreffend!
Ook heb ik een analyse gemaakt wie er nu eigenlijk zijn email bekend
maakt, heel erg weinig! Koremans / Hezemans en jij, zijn ook gelijk personen die op een andere wijze in de publiciteit staan, van mij (hoop
op mijn acties veel respons te krijgen) zul je geniepige dingen zien waarvan je direct denkt van he!
Je hebt het ook over de arrogantie van Spaarbeleg en dat het hun niets
interesseert wie, hoe of wat, ik ben het hier niet met je eens, denk zelfs
dat mijn (jouw woorden) geschreeuw op dat oplichterskantoor een bron
van ergenis is, weet het zelfs zeker, dan ben jij ook misschien van mening dat AEGON geen mollen ingeschakeld heeft, mijn indruk is dat
wel degelijk personen proberen uit te vissen wie wie is!
Waarom zou ik aanspreekbaar moeten zijn voor uitspraken? Ze zijn zowieso persoonlijk en recht uit mijn hart, dat er gedupeerden zijn die
dat net zo voelen is niet meer dan normaal!
Rendementscijfers heb ik ook gepubliceerd, evenals verwijzingen naar
instellingen, af en toe gebruik jij ook hoofdletters, voor mij maakt dat
nix uit hoor maar dat raakt toch op geen enkel punt waar we voor gaan!Wat maakt mijn alias zo belangrijk? Ik voer andere acties en kan en wil om die reden mijn email niet vrijgeven, dat moet je toch kunnen begrijpen dacht ik zo! Verder is het denk ik beter onze eigen strijd te voeren tegen dezelfde veroorzaker, ***-AEGON

AEGON, GEEF MIJN GELD TERUG!

santygo

ik ben het hier niet met je eens, denk zelfs
dat mijn (jouw woorden) geschreeuw op dat oplichterskantoor een bron
van ergenis is, weet het zelfs zeker, dan ben jij ook misschien van mening dat AEGON geen mollen ingeschakeld heeft, mijn indruk is dat
wel degelijk personen proberen uit te vissen wie wie is!
Zie ook de topic: Aegon mol ontmaskerd.

Niet alleen op deze site, maar ook in alle landelijke kranten.

Gr. René

Gast

Wat een zwak verweer zeg santiaapjo. Sing-Sing doet in ieder geval meer dan jij met gekat :cry:

Kuuke2k5

Ongelezen bericht door Kuuke2k5 »

Volgens mij is Zing zing gewoon een beetje de weg kwijt. Hij had gewoon beter de kleine lettertjes moeten lezen in plaats van een rechtschapen bedrijf als Aegon de schuld in de schoenen proberen te schuiven!

Cornelia88

Ongelezen bericht door Cornelia88 »

Zeker net als alle andere 100.000 gedupeerden? Kom op! :evil:

Als het zo'n rechtschapen bedrijf is, waarom ligt het dan onder vuur?

Gesloten