LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wordt de rente van Sprintplan vergoed tot de uitspraak?
Wordt de rente van Sprintplan vergoed tot de uitspraak?
Wil een der juristen onder ons een antwoord geven op de vraag of AEGON bij een negatieve uitspraak de rente moet betalen, welk percentage, tot wanneer?
Re: Wordt de rente van Sprintplan vergoed tot de uitspraak?
Welke rente ? Negatieve uitspraak voor wie ?
-
ik vermoed dat de Sing Aegon bedoelt?
Yes, in geval Aegon zal moeten lappen, hoe is het dan geregeld, de rente, tot wanneer, is belangrijk voor onze stam!
-
Lijkt me een goede vraag voor PeeWee.. Hij is beter in de materie thuis dan ik!
Of ook de wettelijke rente door Spaarbeleg aan de bij de Vereniging Consument & Geldzaken aangesloten SprintPlan gedupeerden vergoed zal moeten worden hangt af van het rechterlijk vonnis dat straks gewezen zal worden (en of dit in hoger beroep en/of cassatie ook stand houdt !). Het vonnis bepaalt immers waartoe Spaarbeleg wordt veroordeeld.
Wanneer de nietigheid wordt uitgesproken over de SprintPlan-contracten die onder de Wet op het Consumentenkrediet vallen, dan mag je verwachten dat bovenop de terugbetaling van de betaalde maandtermijnen ook de wettelijke rente betaald zal moeten worden door Aegon/Spaarbeleg. Maar, zoals het gezegd, het is de rechter die beslist.
Wanneer de nietigheid wordt uitgesproken over de SprintPlan-contracten die onder de Wet op het Consumentenkrediet vallen, dan mag je verwachten dat bovenop de terugbetaling van de betaalde maandtermijnen ook de wettelijke rente betaald zal moeten worden door Aegon/Spaarbeleg. Maar, zoals het gezegd, het is de rechter die beslist.
Hallo,
Ik lees deze discussies nu pas. Ook ik ben er 4 jaar geleden ingestonken. Wie kan mij tips geven? Waar kan ik me het beste bij aanmelden? Ik heb een sprintplan die over een half jaartje afloopt.
Alvast bedankt!
Ik lees deze discussies nu pas. Ook ik ben er 4 jaar geleden ingestonken. Wie kan mij tips geven? Waar kan ik me het beste bij aanmelden? Ik heb een sprintplan die over een half jaartje afloopt.
Alvast bedankt!
Zwart, kijk eens op: http://www.sprintplanclaim.nl en kijk ook eens bij "veel gestelde vragen".
Vrgr pewi
Vrgr pewi
Nou, wanneer ik het laagste aan ga houden a 7% dan is het net goed voor die prutsers van AEGON dat ze achteraf nog flink gaan bloeden!