LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] 40 euro terug bij aanschaf Xbox 360, jaja..

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
TrZ
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 dec 2008 22:40

40 euro terug bij aanschaf Xbox 360, jaja..

Ongelezen bericht door TrZ »

Hallo iedereen,

Ik heb dus deze week een Xbox 360 Pro gekocht. Helemaal super voor de prijs die ik ervoor betaald heb, maar ik krijg volgens een sticker op de doos nog veertig euro terug van Microsoft. De actie geldt tot 31 december. Maar nu kan ik de site waar ik dit in kan vullen al dagen niet bereiken. Na wat rondgevraagd te hebben blijkt dat ik niet de enige ben die het formulier niet kan downloaden, en dat terwijl ik het geld voor aanstaande woensdag terug moet vragen. Zit Microsoft ons hier voor de gek te houden?

Het is niet zo dat ik het geld per se nodig heb, maar beloofd is beloofd!

http://geldterug.xboxchallenge.nl/

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: 40 euro terug bij aanschaf Xbox 360, jaja..

Ongelezen bericht door hharteman »

De Belgische site werkt wel.
Mischien daar even downloaden.

http://cashback.xboxchallenge.be/nl/

igor-o-witz
Berichten: 30
Lid geworden op: 02 dec 2008 18:26

Re: 40 euro terug bij aanschaf Xbox 360, jaja..

Ongelezen bericht door igor-o-witz »

@TrZ. Maak je geen zorgen. Je hebt tot 4 weken na de aankoopdatum de tijd om de cashback op te sturen. Dit is van de xbox site: Deze promotie is geldig vanaf 19 september t/m 31 december 2008 en geldt alleen voor consoles waarvan de verpakking is voorzien van de speciale actiesticker en die zijn aangekocht bij één van de deelnemende winkels. Alle aanvragen moeten uiterlijk vier weken na aankoop van de console zijn ontvangen.

hharteman
Berichten: 1250
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:28

Re: 40 euro terug bij aanschaf Xbox 360, jaja..

Ongelezen bericht door hharteman »

Quote
--------
Maak je geen zorgen.
----------------------------------

Dan moet de site wel bereikbaar zijn om dat de doen natuurlijk.
En datr is ie niet.
Op zijn minst gezegd, vreemde zaak.

igor-o-witz
Berichten: 30
Lid geworden op: 02 dec 2008 18:26

Re: 40 euro terug bij aanschaf Xbox 360, jaja..

Ongelezen bericht door igor-o-witz »

Misschien wat kort door de bocht, geen zorgen.

Het beste kan je met de Microsoft klantenservice contact opnemen. Het is een gratis nummer. Het nummer is: 0800-0233894. Leg het uit en laat ze zelf even proberen om het formulier te downloaden. Een week geleden had de Belgische site de zelfde problemen. Die zijn nu opgelost, alleen nu heeft de Nederlandse site er last van.

igor-o-witz
Berichten: 30
Lid geworden op: 02 dec 2008 18:26

Re: 40 euro terug bij aanschaf Xbox 360, jaja..

Ongelezen bericht door igor-o-witz »

Deze site werkt nu wel.

http://geldterug.xboxchallenge.nl/

thijs2
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jan 2009 19:39

Re: 40 euro terug bij aanschaf Xbox 360, jaja..

Ongelezen bericht door thijs2 »

hoi

Heb 28-10-2008 een xbox gekocht en formulier opgestuurt maar nog geen geld terug.
Zijn er wel die het geld gekregen hebben?

groet Thijs

renevermeulen
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 feb 2009 07:31

Re: 40 euro terug bij aanschaf Xbox 360, jaja..

Ongelezen bericht door renevermeulen »

Hoi thijs2,

Toevallig gisteren 18-02-2009 bericht gekregen vanuit Duitsland dat mijn aanvraag voor de kortingsaanbieding niet verwerkt kon worden omdat hij niet binnen 4 weken na aankoop binnen zou zijn geweest! Xbox aangeschaft op 22-11-2009 formulier gedownload op 30-11-2009 vervolgens binnen een week verstuurd. Ik kan mij niet voorstellen dat het 14 dagen duurt alvorens verzoek binnen is in Duitsland. Overigens originale aanvraag terug ontvangen, deze is voorzien van een stempel ik vermoed met de ontvangstdatum. Stempel is echter niet te lezen.

Na eerst een Xbox uit een serie te hebben gehad waarbij de diskdrive moest worden vervangen (overigens keurig opgelost) nu deze teleurstelling.

toypacker
Berichten: 5
Lid geworden op: 19 feb 2009 13:55

Re: 40 euro terug bij aanschaf Xbox 360, jaja..

Ongelezen bericht door toypacker »

Toevallig hier uitgekomen.
Ook mijn zoon heeft vorig jaar een x-box gekocht. Door dat ik de €40,- bijgelegd heb kon hij de duurdere versie kopen. Tot op heden geen teruggave van x-box. Zal er maar eens achterheen gaan bellen zodat ik niet naar mijn geld kan fluiten.

sonaatje
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 feb 2009 17:22

Re: 40 euro terug bij aanschaf Xbox 360, jaja..

Ongelezen bericht door sonaatje »

heb net een brief uit duitsland ontvangen, Hartelijk dank voor het aanvragen van de kortingsaanbieding voor xbox360 NL. Helaas kunnen wij uw aanvraag niet verwerken, alle aanvragen moeten uiterlijk vier weken na aankoop van de console zijn ontvangen. Daarom retourneren wij uw coupon, met onze verontschuldigingen voor het ongemak. ik heb de xbox gekocht op 3 nov. 2008 bij intertoys in katwijk. bij thuiskomst zat er geen sticker bij, toen ben ik naar intertoys terug gegaan, bleek dat de stickers op waren. na 2,5 week kon ik de sticker halen en heb gelijk alles opgestuurd, dus nog ruim binnen 4 weken.Ik heb net intertoys opgebeld, maar die doen er verder niets mee. wel tel. num. gekregen. 08000233894 ik heb gelijk gebeld , alles verteld ,maandag gaan ze het behandelen en dan wordt ik terug gebeld. nu ben ik op internet gaan zoeken en op dit en nog andere forums terecht gekomen, daar lees ik dat ik zeker niet de enige ben. ik ben benieuwd of we ooit nog dat geld krijgen. ik geloof niet dat al die brieven te laat aankwamen, maar ik laat jullie weten of ik nog word gebeld, groetjes sonja

mananddog
Berichten: 5
Lid geworden op: 22 okt 2008 15:20

Re: 40 euro terug bij aanschaf Xbox 360, jaja..

Ongelezen bericht door mananddog »

Ook wij hebben net een brief uit duitsland gekregen van microsoft. Hierin staat dat ze helaas onze aanvraag momenteel niet kunnen verwerken omdat het:

- originele certificaat van echtheid niet was bijgesloten.

Vervolgens geven ze een lijstje van 3 dingen die erbij hadden moeten zitten:

- een kopie van de kortingscoupon voor deze aanbieding
- een kopie van de aankoopbon
- uw bankgegevens

ze hebben ook alle papieren teruggestuurd en daarop is met een gele marker het serienummer van onze 360 gehighlight en erachter geschreven: unknown serial number.

we hebben het al 5x gecontroleerd maar het serienummer dat we hebben ingevuld op het formulier is toch echt exact hetzelfde als op onze xbox 360. tenminste ik neem aan dat we het nummer moeten geven waar op de achterkant van de xbox "serialnumber:" voor staat.

Ze zijn wel echt een vuil spelletje aan het spelen eerst 40 euro beloven aan de klanten en dan gewoon zeggen dat het serienummer niet klopt.

sabrinasabskie
Berichten: 4
Lid geworden op: 02 feb 2009 18:14

Re: 40 euro terug bij aanschaf Xbox 360, jaja..

Ongelezen bericht door sabrinasabskie »

ik heb op 4 december 2008 ook dat formulier en alles wat gevraagd werd opgestuurd maar tot op heden nog niets mogen ontvangen.

Shareena
Berichten: 484
Lid geworden op: 04 okt 2004 15:27

Re: 40 euro terug bij aanschaf Xbox 360, jaja..

Ongelezen bericht door Shareena »

Ik heb het binnen :)

(+/- half december verstuurd met PRIORITY service!)

Anoniempje24
Berichten: 7
Lid geworden op: 29 dec 2008 10:58

Re: 40 euro terug bij aanschaf Xbox 360, jaja..

Ongelezen bericht door Anoniempje24 »

Ik vind ze actie vanuit XBOX ZEEER misleidend, men pretendeerd een actie te hebben die geldig is tot 31-12-08. Vervolgens wil je inderdaad je geld terug vragen en kom je er pas op de site achter ( als deze al werkte) dat het binnen vier weken moet.

Ik vind dit een zeer misleidende actie vanuit Microsoft en zal dan ook bezwaar maken.

Zijn er meerdere mensen met zo een brief uit Duitsland? Ik had hem overigens eind december opgestuurd en op de brief staat een stempel ingekomen op 15 januari, yeah right!

Als er mensen zijn met hetzelfde kunnen we samen wellicht iets ondernemen.

ronald en annette
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 mar 2009 18:02

Re: 40 euro terug bij aanschaf Xbox 360, jaja..

Ongelezen bericht door ronald en annette »

We hebben eveneens als vele anderen ook een reactie ontvangen dat onze aanvraag niet verwerkt kon worden, microsoft geeft aan door middel van een dagstempel dat de aanvraag te laat binnen was.

Ronduit belachelijk, ze hebben eerst alles aan gedaan om het zo moeilijk mogelijk te maken de juiste formulieren in te vullen, op een dusdanige manier dat de kans op fouten groot is.

Anderen hebben de actie al misleidend genoemd, wij kunnen ons daar alleen maar bij aansluiten!

Pinna
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 apr 2009 09:36

Re: 40 euro terug bij aanschaf Xbox 360, jaja..

Ongelezen bericht door Pinna »

Hallo Allemaal,

Mijn zoon heeft 13 december 2008 een x box aangeschaft, daar zat een sticker bij geld terug actie a 30 euro.
De formulieren, kopie kassabon en sticker toegestuurt naar microsoft rebate centre in Duitsland, dit is rond de kerst gebeurt, tot onze verbazing kregen wij een brief terug gestuurt met een stempel van 23 januari en dat ze de aanvraag niet kunnen verwerken.
Er staat duidelijk binnen 4 weken toesturen, dat hebben wij gedaan.
Wij hebben gelijk x box suppurt in nederland gebeld 27-02 was de eerste keer, totaal 4 keer contact met hun gehad, maar je geld terug ho maar. Ik vind het ronduit schandalig, het blijkt ook dat ik niet de enige ben van een medewerkster kreeg ik te horen dat er veel mensen waren die een afwijzing hebben ontvangen. Kan radar hier misschien werk van maken.

ronald en annette
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 mar 2009 18:02

Re: 40 euro terug bij aanschaf Xbox 360, jaja..

Ongelezen bericht door ronald en annette »

Inderdaad , laat we dit gezamenlijk aanpakken, volgens mij moet Radar hier toch ook n geinteresseerd zijn. Ronduit schadelig dat we door zo'n grote organisatie misleid worden door de kleine lettertjes

ekna
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mei 2009 14:36

Re: 40 euro terug bij aanschaf Xbox 360, jaja..

Ongelezen bericht door ekna »

Wij hebben ook netjes alles op geld terug actie formulier ingevuld en de orginele bon erbij =de actie stikker geplakt.
Helemaal zoals het moet want gaat gaat tenslotte ook helemaal naar Duitsland
17-10-2008 gekocht
copieen gemaakt van de brief.
20-10-2008 opgestuurd.
Nog steeds geen geld gezien op de rekening???

sterremuur19
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 mei 2009 21:49

Re: 40 euro terug bij aanschaf Xbox 360, jaja..

Ongelezen bericht door sterremuur19 »

Hallo,

Wij hebben op 29 december het formulier ingevuld en opgestuurd. Tot op heden vandaag 25 mei nog helemaal niets gehoord van Microsoft.

Wat kunnen we hier aan doen? Waar kunnen we onze klacht kwijt?

Groeten Roel.

sonaatje
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 feb 2009 17:22

Re: 40 euro terug bij aanschaf Xbox 360, jaja..

Ongelezen bericht door sonaatje »

19 febr. heb ik hier een berichtje geschreven over de geld terugactie.na 5 keer bellen heb ik dan het geld gekregen op 27 mei. dus er is nog hoop :wink:

Gesloten