LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bart Smit héél klantvriendelijk!

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
Lady-M
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 mar 2004 10:59

Bart Smit héél klantvriendelijk!

Ongelezen bericht door Lady-M »

Na een paar vervelende berichten hier voel ik me toch geroepen om even een positief bericht over Bart Smit te melden. Op 20 februari kocht ik een PC DVD game t.w.v. 20 euro, waarvoor je via het internet een lidmaatschap moest aangaan (maar dat wist ik toen nog niet) en nog een PC spelletje bij de Bart Smit in Bovenkarspel. De verkoopster vroeg of ze de spellen moest insealen. Als ik dat niet zou laten doen, kon ik ze alleen nog binnen 24 uur ruilen of terugbrengen. Ik liet ze niet insealen. De volgende dag ging ik er eens voor zitten om het internet-spel te installeren. Ik haal het cellofaan van het doosje af en las het boekje. Toen ik dat las van dat lidmaatschap, heb ik het doosje dichtgemaakt en ben ik meteen naar de winkel in Den Helder gereden, waar ik woon. Daar zei men dat het spel niet kon worden teruggegeven, want zodra het werd gescand door de kassa kwam er een melding dat dat met dit spel niet kon i.v.m. een toegangscode of iets dergelijks. De dag daarna tijdens mijn werk weer naar winkel in Bovenkarspel terug, waar men hetzelfde zei, maar mij wel doorverwees naar de klantenservice. Weer een paar dagen verder heb ik een mail naar de klantenservice gestuurd en daar kreeg ik als antwoord dat ik het spel bij uitzondering terug mocht sturen (op hun kosten) en dan zou ik een tegoedbon ontvangen. Vandaag kreeg ik Bart Smit cadeaubonnen t.w.v. 25 euro in de brievenbus, dus mijn kosten zijn ruimschoots vergoed. Kijk, daar snappen ze heel goed wat klantenservice is, maar dat weet ik al jaren. Al vele jaren ben ik trouwe klant en met die voor een miljoenenbedrijf piepkleine geste, hebben ze weer heel veel gewonnen.

Sergio2
Berichten: 31
Lid geworden op: 03 aug 2005 11:07

Re: Bart Smit héél klantvriendelijk!

Ongelezen bericht door Sergio2 »

Euh, eerst 2 keer naar een winkel gaan en een mail sturen naar de klantenservice voordat je probleem verholpen is, noem ik geen goede service hoor.

Lady-M
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 mar 2004 10:59

Re: Bart Smit héél klantvriendelijk!

Ongelezen bericht door Lady-M »

Nou, ik wel. Je kunt altijd wel wat te zeuren hebben natuurlijk.

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: Bart Smit héél klantvriendelijk!

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Welk spel was dat dan? World ofWarcraft ofzo?

Het stond ook wel op de verpakking waarschijnlijk, voortaan even beter lezen, of eerst op gamereview sites zoals gamer.nl of gamespot.com kijken of er nog bijzonderheden zijn, of dat het spel ueberhaupt goed is :)

Lady-M
Berichten: 9
Lid geworden op: 13 mar 2004 10:59

Re: Bart Smit héél klantvriendelijk!

Ongelezen bericht door Lady-M »

Ja, het was World of Warcraft. Ik heb helemaal geen zin om al die kleine rotlettertjes op die verpakkingen te gaan staan lezen. Dat heb thuis op mijn gemakje gedaan. Het is ook helemaal niet relevant dat ik die lettertjes niet heb gelezen. Eens te meer een bewijs dat Bart Smit niet moeilijk doet. Ze hadden ook gewoon kunnen zeggen dat ik die tekst op de verpakking had moeten lezen. :lol:

pruppie
Berichten: 37
Lid geworden op: 28 mar 2007 00:42

Re: Bart Smit héél klantvriendelijk!

Ongelezen bericht door pruppie »

Lady-M, ik ben het met je eens en vind dit wél goede service.

Ik vermoed dat normaal gesproken spellen niet retour worden genomen ivm de licentie die bij de pc-game hoort... Heel erg begrijpelijk overigens! Maar meestal krijg je daardoor in dit soort situaties te maken met de 'regel-is-regel-mentaliteit'... wat natuurlijk wel waar is, maar je ziet: de manier waarop Bart Smit je nu tegemoet is gekomen maakt het verschil tussen blije of boze klant. En tussen goede of slechte reclame ;)

magel725
Berichten: 1164
Lid geworden op: 18 jun 2006 01:37

Re: Bart Smit héél klantvriendelijk!

Ongelezen bericht door magel725 »

Ja, het was World of Warcraft. Ik heb helemaal geen zin om al die kleine rotlettertjes op die verpakkingen te gaan staan lezen. Dat heb thuis op mijn gemakje gedaan. Het is ook helemaal niet relevant dat ik die lettertjes niet heb gelezen. Eens te meer een bewijs dat Bart Smit niet moeilijk doet. Ze hadden ook gewoon kunnen zeggen dat ik die tekst op de verpakking had moeten lezen.
Het is juist wél relevant om de lettertjes te lezen aangezien dat de verantwoordelijkheid is als je iets koopt. Je koopt toch ook niet blindelings een fles bij de drogist en dan maar hopen dat het shampoo is?

Het is zonder meer een nette service van Bart Smit. Als klant ga ik echter niet eerst bij twee winkels proberen om daarna het nog een keer via een klantenservice te proberen., terwijl ik zelf fout zit. Maarja, zo ben ik opgevoed. Mijn fout is mijn probleem, maar dat zie je tegenwoordig niet meer. Het staat groot op de verpakking dat het alleen met abonnement werkt, dus als je dat niet leest ben je zelf niet goed bezig.

Als laatste snap ik niet dat iemand World of Warcraft terugbrengt. Het spel is zo ongelooflijk goed dat het bijna heiligschennis is om het terug te brengen.

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: Bart Smit héél klantvriendelijk!

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Haha :)

Gesloten