Ik wordt helemaal gek van de meldingen I can`t connect to a server of unable to joy a game where you kicked from.
Deze meldingen krijg ik zeker bijna op alle servers zelfs servers die door frienden zijn gemaakt special voor mij om toch me te kunnen spelen.
Ik heb een internet verbinding van XS 4all van 8mbit en een FRITZ!Box Fon WLAN 7170 Annex A
De benodigde porten zijn geopent via Nat UPnP port forwarding.
Verder alleen een Windows Firewall en Antivirus die uitstaat tijdens het gamen.
Windows opnieuw geinstalleerd en andere Windows versies geprobeert
(geen rusultaat).
Ander modems getest werkt ook niet.
Ping is laag.
Rockstar gemaild maar daar krijg je de grootste onzin the horen.
Alle Patches zijn ook geinstalleerd, helpt ook niet
Kortom ik weet het niet meer kan iemand mij helpen met dit probleem.
Spec computer:
Manufacturer: MICRO-STAR INTERNATIONAL CO.,LTD
Processor: Intel® Core™2 Quad CPU Q6700 @ 2.66GHz (4 CPUs)
Memory: 2048MB RAM
Hard Drive: 320 GB
Video Card: ATI Radeon HD 4870 X2
Sound Card: Realtek HD Audio output
Keyboard: Reclusa Mouse Surface:
Mouse: Logitech G5
Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Service Pack 3 (2600.xpsp_sp3_qfe.080814-1300)mediacenter 2005
Motherboard: MSI X48C Platinum
Ik heb dit probleem alleen met GTA 4
Alle games werken gewoon goed tot zeer goed.
Ik wil graag weten of er meerder mensen problemen hebben met dit spel
en eventueel ook dit probleem.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] GTA 4 en zijn problemen PC versie
Re: GTA 4 en zijn problemen PC versie
Stel deze vraag op een spelletjesforum. Niet hier.
Ik wil graag dat het bekent word want op een spelletje forum komt men er ook niet uit, ik wil dat dit bekent wordt gemaakt in radar want ik ben echt niet de enigste met probmenen, en hierbjij gaat het over een niet goed functioneren van een spel waar iedereen wel last van heeft.
want dit spel deugt niet.en het werkt niet naar behoren.
Het gaat toch om als een een produkt niet werkt of deugt en ik ben niet de enigste; dat daar een melding van gemaakt moet worden.
Radar is toch voor als een product niet deugt of werkt dat er melding over wordt gedaan dus bijdeze doe ik dat ook.
want dit spel deugt niet.en het werkt niet naar behoren.
Het gaat toch om als een een produkt niet werkt of deugt en ik ben niet de enigste; dat daar een melding van gemaakt moet worden.
Radar is toch voor als een product niet deugt of werkt dat er melding over wordt gedaan dus bijdeze doe ik dat ook.
-
- Contacteer:
Je kan nog een aantal dingen testen (als je dit al niet gedaan hebt)
Om poort problemen uit te sluiten - is bijvoorbeeld die poort (die de game nodig heeft/ gebruikt) in te stellen in een bittorrent client (uTorrent bijvoorbeeld) en dan via dat programma te controleren of die poort inderdaad correct geforward wordt.
Indien je hier een fout krijgt, zal daar waarschijnlijk de oorzaak liggen.
Indien je geen fout krijgt (oftewel "port correctly forwarded") dan is de oorzaak mogelijk in het systeem van het spel zelf, of in de instellingen van (een van de) servers.
Kijk of er nieuwere NIC drivers zijn (netwerkkaart) en installeer die.
Check een forum voor je router/modem - mischien dat daar iemand voor dat specifieke model router een oplossing weet.
Het vervelende is dat er zoveel opties zijn die van invloed kunnen zijn.
Als je echt een ultieme test wil doen - neem je PC met game eens mee naar een vriend, die een andere provider heeft - en probeer het vanuit daar nog eens.
Eventueel via een ander XS4all lid - en als dat niet werkt zou het nog aan XS4all kunnen liggen - al ben ik daar zelf bij aangesloten en heb nog geen poortblokkade op wat exotische poorten gevonden.
dhc heeft in zoverre gelijk, dat op een game forum waarschijnlijk meer specifieke kennis aanwezig is - maar dat neemt niet weg dat sommige mensen daar niet zijn, die mischien een oplossing hebben.
En, een PC game valt onder speelgoed - dus dit is wel de juiste plek.
Succes - en mocht je de oplossing vinden - laat dit even weten.
Om poort problemen uit te sluiten - is bijvoorbeeld die poort (die de game nodig heeft/ gebruikt) in te stellen in een bittorrent client (uTorrent bijvoorbeeld) en dan via dat programma te controleren of die poort inderdaad correct geforward wordt.
Indien je hier een fout krijgt, zal daar waarschijnlijk de oorzaak liggen.
Indien je geen fout krijgt (oftewel "port correctly forwarded") dan is de oorzaak mogelijk in het systeem van het spel zelf, of in de instellingen van (een van de) servers.
Kijk of er nieuwere NIC drivers zijn (netwerkkaart) en installeer die.
Check een forum voor je router/modem - mischien dat daar iemand voor dat specifieke model router een oplossing weet.
Het vervelende is dat er zoveel opties zijn die van invloed kunnen zijn.
Als je echt een ultieme test wil doen - neem je PC met game eens mee naar een vriend, die een andere provider heeft - en probeer het vanuit daar nog eens.
Eventueel via een ander XS4all lid - en als dat niet werkt zou het nog aan XS4all kunnen liggen - al ben ik daar zelf bij aangesloten en heb nog geen poortblokkade op wat exotische poorten gevonden.
dhc heeft in zoverre gelijk, dat op een game forum waarschijnlijk meer specifieke kennis aanwezig is - maar dat neemt niet weg dat sommige mensen daar niet zijn, die mischien een oplossing hebben.
En, een PC game valt onder speelgoed - dus dit is wel de juiste plek.
Succes - en mocht je de oplossing vinden - laat dit even weten.
Bedankt voor u hulp maar ik ben eruit; het werkt nu maar het spel blijft wel erg veel te crashen.
post kan gesloten worden.
en verwijderen
en verwijderen