LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Holle bolle Big!!

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
ikke10

Holle bolle Big!!

Ongelezen bericht door ikke10 »

Los van het feit of het spel Holle Bolle big ethisch verantwoord is hebben ze een belachelijke service..... Helaas ging na veelvuldig hamburgers eten, onze Holle Bolle big kapot. De ballon in zijn buikje begaf het. Bij navraag in de speelgoedwinkel bleek dat dit een veelvoorkomend probleem was en dat ik "Big" terug zou kunnen sturen naar de fabrikant. Na contact te hebben gehad met importeur Goliath bleken zij zogenaamd van niks te weten en had ik geen recht op vervanging van onze big. Dat is natuurlijk de makkelijkste manier..........Het grappige is dat de reclame voor Holle Bolle Big nu overal weer op TV te zien....Toevallig geld over voor een reclamcampagne, mijnheer Goliath?

cvmer

Re: Holle bolle Big!!

Ongelezen bericht door cvmer »

Wij hadden ook problemen met onze holle bolle big, na een aantal keer spelen pompte de buik niet meer op. Wij hadden geen bon meer, geen doos meer, maar na 1 mailtje aan Goliath heb ik gelijk een nieuwe big gekregen, prima klantenservice dus.

pschak

Ongelezen bericht door pschak »

Wij hadden ook een kapotte ballon (al na twee dagen).
(Vorig jaar met Sinterklaas.)
Kregen van Intertoys zonder problemen een nieuwe.

Die was binnen een maand ook al weer kapot.

pauline

pschak

Ongelezen bericht door pschak »

Naar aanleiding van bericht van cvmer ook gemaild naar klantenservice.

Inderdaad vriendelijk antwoord en toezegging van nieuwe Big.

De holle bolle big 2008 is verbeterd zegt men.

Gesloten