Ik heb een hot wheels baan voor mijn zoontje gekocht bij Amazon via een partner verkoper.
Helaas was de baan al kapot voordat ik hem in elkaar kon zetten. Ik heb de racebaan teruggestuurd naar Amazon.
Normaal krijg ik altijd direct mijn geld terug van Amazon binnen en paar dagen. Alleen deze keer heb ik blijkbaar via een tussenverkoper gekocht die niet meer actief is op Amazon.
Ik word nu van het kastje naar de muur gestuurd en niemand wilt mij helpen. Heb al Amazon, Top5bestekopen en de verkoper gemaild, maar iedereen wijst naar elkaar.
Lijkt mij dat Amazon zelf uiteindelijk eind verantwoordelijk is voor een correcte goed werkende hot wheels baan en niet de affiliate of tussenpartij?
Of heb ik het hier bij het verkeerde eind?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hot Wheels baan kapot
Re: Hot Wheels baan kapot
De verkopende partij is verantwoordelijk.
-
- Berichten: 5056
- Lid geworden op: 26 apr 2015 10:52
-
- Berichten: 12773
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Hot Wheels baan kapot
U kunt het vergelijken met Marktplaats. Marktplaats is zelf niet verantwoordelijk als een verkoper iets niet zou leveren of iets kapot aankomt. De verkoper is diegene met wie u de overeenkomst hebt.
U hebt de racebaan naar Amazon terug gestuurd, maar het had terug gemoeten naar de verkoper. En zo lang de verkoper niets terug heeft hoeft hij ook niet terug te betalen.
Sowieso was het direct terug sturen zonder iets te melden al niet zo slim. Het kan natuurlijk gebeuren dat de verkoper zegt dat hij het kapot terug heeft ontvangen en u geen bewijs hebt dat het bij u al kapot was. Beter was om direct contact te zoeken met de verkoper en het probleem voorleggen.
-
- Berichten: 914
- Lid geworden op: 13 apr 2020 17:32
Re: Hot Wheels baan kapot
Is dit nou retour gemeld en teruggestuurd naar de verkoper of naar Amazon? Heeft u al een bevestiging dat het ontvangen is? Heeft u een idee of het ontvangen is?