Hallo,
Ik dacht een leuk cadeau gewonnen te hebben na het meedoen aan de dagje uit quiz van kortingskaartjes. Ik kreeg namelijk een mail waarin stond dat ik een cheque twv 25 euro had gewonnen..... JOEHOE!!! Ik gelijk kijken op de site en een bestelling gedaan. Ik dacht een leuke pop te kunnen kopen bath time bree van kidkraft. We hebben het hier over een pop van bijna 30 cm.Op de site stond dat de pop nu maar 24,95 was. Dus ik zou alleen de verzendkosten moeten betalen. Dat is leuk! Dus ik alles invoeren en dacht dat de korting bij een volgend scherm wel verrekend zou worden. Niet dus! Ik kon dus bijna 32 euro betalen. Ik gemaild om te vragen hoe dat nu zit en dat als de korting niet al wel verrekend bleek te zijn dat ik de bestelling wil annuleren. De bestelling is geannuleerd. Want de korting was al verrekend! Toen ben ik eens verder gaan kijken en wat blijkt....? Deze verkoper rekent voor de pop 14 (!) euro meer dan op de site van kidkraft! Nu is de pop in de "aanbieding" en vraagt hij/zij 4 euro meer. Zijn er meer mensen die hier "last" van hebben? Ik heb het niet breed en dacht een leuk cadeau voor december te hebben......... Weer een illusie armer....
Groet mopiemam
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Houten-speelgoed duur? Niet met gewonnen prijs, dacht ik
Re: Houten-speelgoed duur? Niet met gewonnen prijs, dacht ik
Is er iemand die hetzzelfde heeft meegemaakt? Ben ik nou zo naief geweest? Weet iemand een oplossing zodat ik toch nog mijn "gewonnen" prijs kan incasseren?
Ik snap het niet zo, over welke site heb je het en als er staat dat de pop 24,95 kost, dan kost ie toch gewoon 24,95.
Waar stond op de site dat de 25 euro van de cheque al in de goedkope prijs zat.
En wat betaal ik dan voor de pop als ik geen cheque heb.
Waar stond op de site dat de 25 euro van de cheque al in de goedkope prijs zat.
En wat betaal ik dan voor de pop als ik geen cheque heb.
Op de site houten-speelgoed.nu kost de pop nu 39,95 ipv 49,95. Op de site waar ik naar toe moest om mijn prijs te innen promo.houten-speelgoed.nu staat in een banner dat ik 15 euro korting krijg dus dat hij van 39,95 nu maar 24,95 kost. Dan denk ik, dat als ik een bon heb twv 25 euro, niks hoef te betalen. Alleen de verzendkosten... Dat blijkt dus niet zo te zijn! Die bon is al verwerkt. Dus betaal je eigenlijk 24,95 + 25 euro = 49,95! Gewoon de originele prijs! Van houten-speelgoed.nu. Op de site kidkraftworld.com kan je de pop kopen voor 35,95! Het gaat mij erom dat je gewoon opgelicht wordt! Ze zeggen de goedkoopste te zijn, maar dat zijn ze niet! En als ik een prijs win, wil ik ook echt winnen! En niet als nog de volle mep betalen! Je betaalt meer met "gewonnen" prijs dan zonder! Dat is toch belachelijk! Zonder gewonnen prijs betaal je 39,95. Ik weet dat zij winst willen maken, maar dit is belachelijk! Er staat trouwens ook nergens dat de "gewonnen" prijs al verwerkt is in de gegeven prijs.