wie weet dat chicco speelgoed geen garantie heeft!!!
we hebben zoon rood cars ding met zoon stuur afstandsbediening die het naar een 8 maanden niets meer doet bart smit zecht gewoon doodleuk(klant zoek het zelf maar uit)
ik hoor graag of er nog meer ervaringen zijn!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] iemand ervaring met chiccio speelgoed
Re: iemand ervaring met chiccio speelgoed
Chicco staat hier buiten. Bart Smit is de verkoper en bij hen moet u zijn.
Hoeveel garantie geven zij op dit speelgoed? (staat vaak op de doos... anders even kijken in de winkel).
Als u nog garantie (en de bon!) heeft zal BS dit toch voor u moeten oplossen.
Lukt het echt niet, dan kunt u ook contact opnemen met Chico zelf, zij leveren goede service (is mijn ervaring).
U kunt bellen of het formulier invullen:
http://www.chicco.be/Nouscontacter/Nous ... fault.aspx
Hoeveel garantie geven zij op dit speelgoed? (staat vaak op de doos... anders even kijken in de winkel).
Als u nog garantie (en de bon!) heeft zal BS dit toch voor u moeten oplossen.
Lukt het echt niet, dan kunt u ook contact opnemen met Chico zelf, zij leveren goede service (is mijn ervaring).
U kunt bellen of het formulier invullen:
http://www.chicco.be/Nouscontacter/Nous ... fault.aspx
-
Ja, ik heb recente ervaring met chicco speelgoed.
Ik heb bij chicco een klacht ingediend over een mobile met projector en een loopstoel met elektronisch speelbord. Ik voelde me wel serieus genoemen bij deze klachten, ze gaven duidelijk uitleg waarom het niet mogelijk was om een (desnoods los te bestellen) adapter bij de veel energie verbruikende mobile en toen ze zelfs zeiden dat ze me diezelfde dag een nieuw elektronisch speelbord zouden sturen was ik helemaal in mijn nopjes met de service van chicco.
Ik heb echter nog geen speelbord gezien...
Maar ik zal het melden wanneer ik 'm krijg.
Ik heb bij chicco een klacht ingediend over een mobile met projector en een loopstoel met elektronisch speelbord. Ik voelde me wel serieus genoemen bij deze klachten, ze gaven duidelijk uitleg waarom het niet mogelijk was om een (desnoods los te bestellen) adapter bij de veel energie verbruikende mobile en toen ze zelfs zeiden dat ze me diezelfde dag een nieuw elektronisch speelbord zouden sturen was ik helemaal in mijn nopjes met de service van chicco.
Ik heb echter nog geen speelbord gezien...
Maar ik zal het melden wanneer ik 'm krijg.
-
Nog steeds geen speelbord ontvangen.
Ik heb onlangs een nieuwe speelbord gekregen voor mijn dochter, ging snel en ben erg tevreden